نیکفر تا پایان فصل سرپرست مدیرعاملی است/ پیشنهاد لالیگایی محبی جدی است

سخنگوی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: منوچهر نیکفر، رییس هیئت مدیره پس از استعفای آقای تابش به عنوان سرپرست باشگاه معرفی شده‌اند که بر اساس آخرین تصمیم گیری ایشان تا آخر فصل پرقدرت به کار خود در سمت سرپرست ادامه خواهند داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، سید علی پزشک سخنگوی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفتگویی با سایت این باشگاه انجام داده است که در ادامه می‌خوانید:

تصمیم هیئت مدیره در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید در جلسه دیروز چه بود؟ 

رئیس هیئت مدیره منوچهر نیکفر پس از استعفای آقای تابش به عنوان سرپرست باشگاه معرفی شده‌اند که بر اساس آخرین تصمیم‌گیری ایشان تا آخر فصل پرقدرت به کار خود در سمت سرپرست ادامه خواهند داد و با حمایت و همراهی همه جانبه سایر اعضای محترم هیئت مدیره و هواداران عزیز، انشاله در آخر فصل به نتایج ارزشمندی نیز دست پیدا خواهند کرد.

صحبت از آخر فصل به میان آمد نظر باشگاه پیرامون ادامه یا لغو لیگ برتر فوتبال چیست؟

در حال حاضر همه ما به خطرات ناشی از بیماری کرونا واقف هستیم و به طور قطع راه‌های انتقال و شیوع این بیماری و آسیب‌های آن امروزه بر هیچکس پوشیده نیست.
باشگاه سپاهان نیز به نوبه خود در راستای حفظ و صیانت از سلامت بازیکنان، کادر، هواداران و کلیه دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات لیگ اعتقاد به عدم از سرگیری مسابقات و لغو لیگ برتر همانند تعطیلی برخی از لیگ‌های معتبر جهان داشته و نظر خود را نیز به فدراسیون اعلام نموده است.
لیکن در صورتیکه بنا به تشخیص و صلاحدید مسئولین بهداشتی و پزشکی کشور امکان برگزاری مسابقات بصورت ایمن و به دور از خطر میسر باشد و شروع مجدد مسابقات از سوی فدراسیون به تیم‌ها ابلاغ گردد، باشگاه سپاهان نیز به تبعیت از قوانین با از سرگیری تمرینات و با آمادگی کامل به استقبال بازگشایی لیگ و کسب نتایج مورد انتظار خواهد رفت.

آ یا شایعات مربوط به انتقال محمد محبی به اسپانیا صحت دارد؟

بله خوشبختانه با توجه به عملکرد بسیار مطلوب و رضایت‌بخش آقای محبی در فصل جاری، علیرغم قرارداد سه ساله‌ای که با سپاهان دارد، درخواستی از باشگاه گرانادا اسپانیا ارسال شده که در حال حاضر بررسی چگونگی انتقال ایشان طی مذاکرات و مکاتباتی با باشگاه گرانادا در حال انجام است.

جا دارد از همین فرصت استفاده کرده و به هواداران عزیز اطمینان دهم پروسه انتقال ایشان به گونه‌ای برنامه‌ریزی خواهد شد که از منافع حاصله هم باشگاه سپاهان بهره‌مند شود و هم آقای محبی به عنوان بازیکنی ارزشمند و پرتلاش که از مکتب سپاهان به فوتبال تراز اول جهان معرفی شده است در مسیر رشد و تعالی در سطح اول فوتبال جهان قرار گیرد.

البته شایان ذکر است که این دست پیشنهادات فقط مختص محمد محبی نبوده و دو بازیکن دیگر از سپاهان نیز پیشنهاداتی از باشگاه‌های معتبر خارجی داشته‌اند که به محض جدی شدن مذاکرات و در فرصت مناسب به اطلاع علاقمندان به اخبار سپاهان خواهد رسید.

در خاتمه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان عزیز در این ماه پرخیر و برکت بویژه هواداران پر شور سپاهان، اطمینان خاطر می‌دهم کادر مدیریتی جدید باشگاه علیرغم بی مهری‌های اخیر و در هر شرایطی، سپاهان را به عنوان تیم مدعی در کورس قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و جام باشگاه‌های آسیا به گونه‌ای حفظ و هدایت خواهد نمود که همواره خواب راحت را از چشمان حریفان ربوده و با عملکردی شایسته از نام بزرگ سپاهان صیانت و پاسداری نماید.

کد خبر 423380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.