محکومیت ۶ میلیاردی یک مدرسه غیردولتی به اتهام گرانفروشی

محکومیت ۶ میلیاردی یک مدرسه غیردولتی به اتهام گرانفروشی، جریمه ۱.۴ میلیاردی قاچاقچی کالا، رأی پرونده گرانفروشی آلایش دامی، کشف ۹ هزار لیتر بنزین قاچاق از منزل مسکونی در شیراز، جریمه ۲ میلیاردی قاچاق کولر در خوزستان، کشف ۳۷ دستگاه ماینر قاچاق از پرونده‌های رسیدگی شده در سازمان تعزیرات بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران از صدور حکم به استرداد مبلغ اضافه دریافتی و جریمه ۶ میلیاردی مؤسس مدرسه متخلف خبر داد. به گزارش ایمنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، یداله ملکی، اظهار کرد: پرونده تخلف یک مدرسه غیردولتی به اتهام اخذ مبالغ اضافی از دانش آموزان و کم فروشی در برگزاری کلاس‌های فوق برنامه غیر درسی با گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در شعبه چهارم بدوی اداره کل تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: با عنایت به بررسی انجام شده و استعلام به عمل آمده از اداره کل آموزش و پرورش استان و دفاعیات متهم، تخلف برای شعبه محرز و در مرحله بدوی، مؤسس مدرسه متخلف به درج مهر تخلف بر روی پروانه واحد و پرداخت ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت نیز محکوم شد که رأی صادره در شعبه سوم تجدید نظر قطعی و لازم الاجرا شد.

جریمه ۱.۴ میلیاردی قاچاقچی کالا در سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از جریمه ۱.۴ میلیاردی قاچاقچی شال و پارچه خبر داد.

حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: مأمورین مرزبانی در جنوب شرق استان به یک دستگاه خودروی وانت مشکوک و در بازرسی انجام شده تعداد یک هزار و ۳۲۵ عدد شال و ۵۷ طاقه پارچه خارجی را کشف و خودرو را توقیف کردند.

وی افزود: در همین راستا پرونده تشکیل و در تعزیرات حکومتی شهرستان سراوان مورد رسیدگی قرار گرفت و با توجه به اقرار متهم، نحوه کشف کالا و مستندات موجود در پرونده، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط کالاهای کشف شده و محکومیت یک میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریالی قاچاقچی صادر کرد.

رأی پرونده گرانفروشی آلایش دامی در اردبیل صادر شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از رسیدگی و صدور رأی به یک فقره پرونده گرانفروشی آلایش دامی در اردبیل خبر داد.

علی رحیمی آذر، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل، اظهار کرد: با حلول ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا به مصرف آلایش دامی و با توجه به گزارش‌های مکرر مردمی مبنی بر افزایش قیمت کله پاچه اکیپی متشکل از رئیس شعبه سیار و بازرسین سازمان صمت و دانشگاه علوم پزشکی در قالب گشت مشترک از فروشندگان آلایش دامی در اردبیل بازدید کردند.

وی افزود: در بازدیدهای اولیه از یکی از عمده فروشی‌های آلایش دامی گرانفروشی این پیمانکاری به مقدار ۲ هزار و ۱۸۷ دست به میزان ۴۳۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان محرز و برگ گزارش تخلف تنظیم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل، تصریح کرد: با ارجاع پرونده به تعزیرات حکومتی موضوع در شعبه هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی مورد رسیدگی واقع و با توجه به محتویات پرونده اتهام انتسابی محرز و فرد متخلف به اتهام گرانفروشی به پرداخت ۸۷۴ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

کشف ۹ هزار لیتر بنزین قاچاق از یک منزل مسکونی در شیراز

علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس، اظهار کرد: قاچاقچی سوخت در شهرستان نی ریز به پرداخت ۳۴۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

وی افزود: با دریافت اطلاعاتی در مورد دپوی سوخت در یک منزل مسکونی واقع در شهرستان نی ریز، مأموران انتظامی با اخذ مجوز قضائی وارد این منزل شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس، تصریح کرد: در بازرسی از منزل مذکور ۹ هزار لیتر بنزین که در مخازن بزرگی دپو شده بود، کشف و با بازداشت یک نفر در این رابطه، پرونده برای پیگیری تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مبشری از ارجاع پرونده به شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نی ریز خبر داد و گفت: با تحقیقات انجام شده در شعبه مشخص شد که متهم پرونده با جمع آوری غیر قانونی سوخت و دپوی آن در منزل خود، اقدام به فروش غیر قانونی سوخت می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس، تصریح کرد: نهایتاً با محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به استرداد سوخت مکشوفه در شبکه رسمی و جریمه ۳۴۰ میلیون ریالی متهم صادر کرد.

قاچاقچی کولر در خوزستان ۲ میلیارد جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان گفت: قاچاقچی کولر و لوازم آن در شهرستان ایذه به پرداخت ۲ میلیارد و ۹۴ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

نعمت اله بیرانوندی، اظهار کرد: بر اساس اعلام گزارشی از سوی نیروی انتظامی در مورد دستگیری یک قاچاقچی کولر در ایذه، پرونده فرد متهم به اداره تعزیرات ایذه ارجاع داده شد.

وی افزود: فرد متهم پس از احراز تخلف، به پرداخت جریمه ۲ میلیارد ریالی و ضبط کالا محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان، تصریح کرد: با توجه به پذیرش اتهام وارده از سوی متهم، رأی به اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان ایذه ارسال و مبلغ جریمه از فرد متهم دریافت شد.

کشف ۳۷ دستگاه ماینر قاچاق در آذربایجان شرقی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی از کشف ۳۷ عدد دستگاه ماینر قاچاق در ملکان خبر داد و گفت: متهمان پرونده به یک میلیارد ریال جریمه محکوم شدند

سید احد یوزباشی، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان ملکان تعداد ۳۷ عدد دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق کشف و پرونده را به شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بناب ارسال کردند.

وی افزود: پس از احراز تخلف و قبول مالکیت کالاهای کشف شده از سوی متهمان، حکم به ضبط کالاها و پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی برای متهمان صادر شد.

کد خبر 423349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.