تحول عمرانی در منطقه ۱۰ با ۲۱۵ میلیارد ریال پروژه

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از اجرای ۱۹ پروژه عمرانی در این منطقه در سال ۹۹ خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه‌ها ۲۱۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای امسال پروژه‌های عمرانی، ترافیکی، فرهنگی و خدماتی متعددی برای منطقه ۱۰ در نظر گرفته شده است.

وی افزود: احداث ادامه خیابان سروستان حدفاصل خیابان سپیده کاشانی تا خیابان جی یکی از این پروژه‌ها است که با صرف ۷۰ میلیارد اعتبار انجام خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان احداث پارکینگ جنب مجتمع اداری لاله با هزینه‌ای افزون بر ۱۰ میلیارد ریال و ساماندهی خیابان شهید رئیسی با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار را از دیگر پروژه‌های سال جاری این منطقه برشمرد و افزود: برای احداث انتقال آب تصفیه خانه شمال شرق شهر از پل آفتاب تا پل تمدن نیز ۱۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی از احداث یک پارک در محله اطشاران با اعتباری افزون بر ۲۵ میلیارد ریال خبر داد و گفت: زیرسازی مسیر ویژه اتوبوس تندرو خط یک حدفاصل میدان احمدآباد تا میدان قدس با صرف هزینه‌ای افزون بر ۱۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

شهبازی با بیان اینکه احداث مسیر BRT خیابان سروش با ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و پیاده روسازی خیابان آذر بهرام حدفاصل خیابان معلم تا برج کبوتر با هزینه‌ای افزون بر هفت میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های منطقه ۱۰ در سال جاری است، تصریح کرد: پیاده روسازی خیابان لاله حدفاصل میدان قدس تا ورودی ترمینال باقوشخانه با شش میلیارد ریال اعتبار انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیاده روسازی خیابان فجر حدفاصل خیابان معراج تا خیابان ۲۴ متری با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار، پیاده روسازی خیابان معلم حدفاصل خیابان فرهنگ تا خیابان آذر بهرام با سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه، پیاده روسازی خیابان ناهید حدفاصل خیابان دشتستان تا خیابان کاخ با سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه، پیاده روسازی خیابان مهر حدفاصل خیابان جی تا مادی راران با سه میلیارد ریال هزینه و پیاده روسازی خیابان کاخ حدفاصل خیابان جی تا مادی راران با چهار میلیارد ریال اعتبار و پیاده روسازی خیابان شهروند حدفاصل خیابان جی تا میدان شهروند با شش میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه‌های منطقه ۱۰ در سال ۹۹ به شمار می‌رود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از نورپردازی خیابان دشتستان خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای اجرای المان شاخص در بزرگراه شهید آقابابایی دو میلیارد ریال اعتبار، برای اجرای زمین بازی خلاقانه در پارک لاله دو میلیارد ریال اعتبار و برای ساماندهی ورودی شهرک صفاییه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته است.

شهبازی اظهار کرد: پل عابر پیاده بزرگراه شهید آقابابایی مقابل شهرک صفاییه نیز با هزینه‌ای افزون بر شش میلیارد ریال احداث می‌شود.

کد خبر 423345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.