حسینی کیا: عملکرد رحمانی در وزارت صمت قابل قبول بود

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مبحث کنترل قیمت خودرو بر عهده وزارت صمت نیست. دولت و دستگاه‌های امنیتی و قضائی باید وارد عمل شوند تا برخی از مافیاهایی که وارد بازار خودرو شده اند شناسایی شوند.

سیدجواد حسینی کیا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون برکناری وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: به نظر می‌رسد برکناری وزیر صمت به دلیل آشفتگی بازار خودرو است اما مبحث کنترل قیمت خودرو به صورت کامل بر عهده این وزارتخانه نیست. دولت و دستگاه‌های امنیتی و قضائی باید وارد عمل شوند تا مافیاهایی که در این بازار وجود دارند شناسایی شوند.

وی افزود: رحمانی عملکرد قابل قبولی در وزارت صمت از خود بر جای گذاشت. تا زمانی که دولت در زمینه افزایش قیمت خودرو با تمام توان پای کار نیاید این مشکل برطرف نخواهد شد؛ دولت می‌تواند با حمایت یک ساله از خودروسازان، موتور محرکه بخش تولید را تقویت کرده تا خودروها به قیمت واقعی و کیفیت مطلوب خود برسد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اولویت سرپرست فعلی وزارت صنعت، معدن و تجارت باید تنظیم بازار باشد؛ زیرا در حال حاضر گرانی بیداد می‌کند و قیمت کالاها روز به روز در حال افزایش است. ساماندهی بازار خودرو، تأمین کالاهای اساسی کشور، حمایت واقعی از صنعت داخلی و فعال سازی واحدهای نیمه فعال تولیدی نیز از دیگر اولویت‌های سرپرست فعلی وزارت صمت است.

کد خبر 423326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دانش آموز IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    0 0
    لطفا نام ببرید!؟ البته شما درست می فرمائید:"عملکرد رحمانی و رحمانی ها در این چهل سال در انواع وزارتخانه ها برای بعضی ها قابل قبول و برای بعضی ها خیلی عالی بود و برای مردم حتی سر سوزنی قابل قبول و درک نبود"
  • مهدی IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
    0 0
    رحمانی وزیر خوبی بود حیف بود