کسب رتبه نخست طرح تکریم ارباب رجوع توسط منطقه ۱۲

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از کسب رتبه نخست شهرداری منطقه ۱۲ در طرح تکریم ارباب رجوع در سال ۹۸ خبر داد و گفت: این منطقه برای دومین سال متوالی در سال‌های ۹۷و ۹۸ نیز توانست رتبه نخست میزان رضایتمندی مراجعان را در بین ۱۵ منطقه بدست آورد.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن اشاره به روند خدمت رسانی به مراجعان در شهرداری منطقه ۱۲، اظهار کرد: این منطقه ۱۲ در سال ۹۷ اقدام به راه اندازی میز خدمت در راستای خدمت رسانی به شهروندان کرد و با تلاش کارشناسان و معاونان این منطقه توانست با تسهیل در روند اداری، خدمات قابل توجهی را به شهروندان ارائه دهد و روال کارهای اداری و صدور پروانه‌ها را به کمترین زمان ممکن برساند.

وی ادامه داد: در سال جاری با اجرای طرح شهرسازی الکترونیک در منطقه توانستیم با کاهش حضور شهروندان در منطقه در زمان و وقت آنها صرفه جویی کرده و میزان رضایتمندی را افزایش دهیم.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، اجرای طرح شهرسازی الکترونیک باعث حضور حداقلی شهروندان در شهرداری منطقه شده است.

وی تاکید کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا توزیع خدمات را به طور یکسان در محلات منطقه انجام دهیم و شاهد ایجاد منطقه‌ای پویا برای شهروندان باشیم و عدالت بین همشهریان ۱۱ محله این منطقه رعایت شود.

باقری با اشاره به برنامه‌های ستاد پیشگیری کرونا در منطقه ۱۲ گفت: این منطقه، در ایام پیشگیری از شیوع ویروس کرونا روزانه در سه نوبت تمامی معابر و مکان‌های عمومی سطح منطقه را ضدعفونی و با اطلاع رسانی‌های وسیع نسبت به آگاه سازی مردم اقدام کرده است.

کد خبر 423080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.