۲۲ کارگروه توسط شورایاری‌های تهران تشکیل می‌شود

رئیس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورای شهر تهران گفت: در آینده ای نزدیک، ۲۲ کارگروه نوآورانه، فناورانه و ایده پردازانه توسط شورایاری‌ها با حضور متخصصان، نخبگان و صاحب نظران تشکیل می شود.

به گزارش ایمنا، به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، سید محمود میرلوحی در مراسم تحویل احکام رابط و هیأت رئیسه شورایاری‌های منطقه سه شهرداری تهران، با بیان اینکه در شرایط فعلی بیشتر جلسات به صورت مجازی برگزار می‌شود، اظهار کرد: جلسه حضوری تنفیذ احکام رابط و هیأت رئیسه شورایاری‌های این منطقه برای بیان خدا قوت به مدیریت شهری منطقه، همکاران و شورایاران است.

وی افزود: مدیریت شهری تهران در بحث کرونا خوش درخشید و صادقانه و خالصانه فعالیت کرد و همچنان در خط مقدم تلاش بی وفقه ای را انجام می‌دهد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تأثیر آن در روند امور مربوطه تصریح کرد: بیماری کووید ۱۹ باعث شد که در بعضی از فعالیت‌های مربوط به امور شورایاری‌ها، مانند تنفیذ احکام آن‌ها یا تشکیل جلسات همدلی و همکاری بین کارگروه‌ها و معاونت‌ها تأخیر بیفتد به همین علت تصمیم گرفته شد که این تغییرات انجام شود.

وی با بیان اینکه لزوم تشکیل کارگروه شورایاری‌های به علت انطباق آن با شورای اسلامی شهر تهران است. به طور مثال بحث‌های حقوقی شورایاری‌ها مرتبط با کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر تهران است، خاطرنشان کرد: کارگروه‌هایی که توسط شورایاری‌ها برگزار می‌شود، متناظر با شورا و معاونت‌های شهرداری است و با این سازوکارها شاهد هماهنگی‌های بیشتری در مدیریت بهینه شهر خواهیم بود.

به گفته میرلوحی، در آینده‌ای نزدیک، ۲۲ کارگروه نوآورانه، فناورانه و ایده پردازانه توسط شورایاری‌ها با حضور متخصصان، نخبگان و صاحب نظران تشکیل می‌شود.

رئیس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورای شهر تهران درخصوص استفاده بهینه از فناوری در دوران شیوع بیماری کووید ۱۹ افزود: در دوران شیوع ویروس کرونا که مردم به اجبار در قرنطینه هستند، و باید مسائل مربوط به پیشگیری از شیوع این بیماری را رعایت کنند، شاهد هستیم که چگونه سیستم‌های فناوری و ارتباطات در این دوران به یاری مردم شتافتند.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مهمی که توسط کارشناسان در روزهای قرنطینه مطرح شد حضور خانواده‌ها در کنار یکدیگر به مدت طولانی است که بطور حتم شورایاران می‌توانند با روش کدخدامنشانه این موضوعات را رفع و رجوع نمایند.

میرلوحی اضافه کرد: بطور حتم با یکدلی می‌توانیم از این دوران گذار به موفقیت و سلامت عبور کنیم. و مدیریت شهری و شورایاری‌ها نیز می‌توانند نقش فعال و مؤثر خود را ایفا کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: جمع‌آوری پسماند در روزهای شیوع بیماری کووید ۱۹ بسیار حساس‌تر از گذشته توسط شهرداری تهران پیگیری و انجام شد.

کد خبر 422923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.