آخرین نمایش مقتدر آبی‌ها در آسیا / استقلال ۲-۲ اف سی سئول لیگ قهرمانان ۲۰۱۳ + فیلم بازی

پر قدرت‌ترین استقلال دو دهه اخیر آسیا، به فصل ۲۰۱۳ باز می‌گردد. جایی که آبی‌پوشان تهران با هدایت قلعه‌نویی تا یک قدمی فینال رفتند اما نماینده کره این فرصت را از آن‌ها گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال پس از صدرنشینی در گروه مرگ فصل ۲۰۱۳ لیگ قهرمان آسیا، الشباب امارات و بویرام تایلند را از پیش رو برداشت تا برای اولین بار پا به نیمه‌نهایی مسابقات باشگاهی آسیا با فرمت جدید آن گذاشته باشد. شاگردان قلعه‌نویی در کره اسیر جو ورزشگاه جام جهانی سئول شدند و با دو گل مولینا، دست خالی به تهران بازگشتند.

یک هفته بعد استادیوم یک دست آبی رنگ آزادی، انتظار حریف کره‌ای را می‌کشید. استقلالی‌ها توپ و میدان را در اختیار داشتند و حملات بیشتری بر روی دروازه اف سی سئول انجام دادند اما دقیقه ۳۶ روی ضربه چیپ زیبای بازیکن کره از بیرون محوطه غافل گیر شدند تا قرمز و مشکی پوشان اف سی سئول در تهران به گل برسند و کار برای نماینده ایران سخت‌تر شود.

نیمه دوم را استقلال هجومی‌تر آغاز کرد و توانست دو گل بزند. یک اشتباه دیگر بار دیگر بازی را به تساوی کشاند تا آبی‌پوشان در عین شایستگی از دور رقابت‌ها کنار روند. در این بازی استقلال موقعیت‌های بیشماری داشت که با بی‌دقتی بازیکنان‌اش راه به دروازه نبرد.

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۳ - مرحله نیمه‌نهایی

استادیوم: آزادی تهران

تاریخ برگزاری: ۳ مهر ۹۲

استقلال ۲-۲ اف سی سئول

کد خبر 422854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.