نوای ساز احتشامی، مرحمی بر دردهای کرونا

در روزهایی که دیگر خبری از کنسرت‌ها و فعالیت‌های هنری نیست و تالارها و سالن‌ها خالی از تماشاچی است، سامان احتشامی و عمران فروزش با کنسرت آنلاین مهمان خانه‌های مردم شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته (جمعه ۱۹ اردیبهشت‌ماه) سامان احتشامی در تالار وحدت به صورت آنلاین کنسرت برگزار کرد. پیش از این پرواز همای، کیوان ساکت و وحید تاج به این مدل اجرا پاسخ مثبت داده بودند و در تالار وحدت به صورت آنلاین میهمان خانه‌های مردم شدند. نکته جالب کنسرت شب گذشته این بود که برای اولین بار علاوه بر پخش زنده این کنسرت به میزبانی سایت تیوا این اجرا در رادیو فرهنگ هم به صورت زنده پخش شد.

سامان احتشامی در آغاز این کنسرت ضمن تشکر از عوامل برگزار کننده و آرزوی بهبودی و بازگشت دوباره به روزهای قبل از همهگیری بیماری کووید ۱۹ به اجرای قطعاتی از ساخته‌های خود و همچنین قطعاتی خاطره‌انگیز از موسیقی نواحی و ساخته‌های اساتیدی چون همایون خرم، فرامرز پایور و علی تجویدی پرداخت.

این قطعات شامل "زندگی" و "رنگ تمنا" از ساخته‌های سامان احتشامی، "رفته" از همایون خرم، چهار مضرابی از فرامرز پایور، "تنها منشین" از علی تجویدی، قطعات آذری "ساری گلین" و "فریدم" و قطعاتی در مایه شوشتری از آلبوم "باغ رویاها" بودند.

در طی اجرا عمران فروزش با نوازندگی تنبک و دایره دین خود را در رساندن احساسات خالص به شنونده به خوبی ادا کرد. قطعاتی که زیرکانه توسط احتشامی انتخاب شده بود کاملاً متناسب با حال و اوضاع این روزهای مردم بود، قطعات نوستالژیکی که شاید تسکینی برای دل‌تنگی‌های مردم در این روزهای دور از هم باشد.

در ادامه این نوازنده چیره دست پیانو ضمن یادآوری کنسرت‌های قبلی خود با آرزوی بازگشت دوباره به شرایط عادی، از مهدی وجدانی رهبر ارکستر، علی زند وکیلی خواننده و نوازندگانی که او را همراهی می‌کردند یادی کرد و جای آنها را در این اجرا خالی دانست.

کد خبر 422821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.