لایحه تسهیلات تکمیلی نوسازی تاکسی‌های مشهد در دستور کار

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: لایحه تسهیلات تکمیلی نوسازی تاکسی‌های مشهد پس موافقت شورای شهر در دستور کار قرار گرفته است.

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس لایحه تسهیلات تکمیلی نوسازی تاکسی‌های مشهد، به مالکان تاکسی‌های فرسوده‌ای که تا پایان شهریور امسال اقدام به اسقاط مستقیم و نوسازی تاکسی فرسوده خود می‌کنند، مبلغ ۲۰ میلیون ریال یارانه تعلق می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مالکانی که تا پایان شهریورماه سال‌جاری اقدام به اسقاط تاکسی‌های فرسوده خود بدون جایگزینی کنند به شرطی که تاریخ تنظیم سند قبل از لازم الاجرا شدن این مصوبه باشد و فرد متقاضی یارانه تسهیلات نداشته باشد، مبلغ ۳۰ میلیون ریال یارانه تعلق خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه تعداد خودروهای نوسازی شده سال گذشته ۳۲۱ دستگاه بوده است، اظهار کرد: تعداد کل خودروهای فرسوده تا مدل ۸۸ نیز ۳۶۰۰ دستگاه بوده است البته در سال جاری با توجه به عدم سهمیه اعلامی، خودرویی تحویل نشده است.

وی از نصب دستگاه‌های هوشمند و تمام اتومات ضدعفونی دست ویژه مسافران و تاکسیرانان در مبادی ورودی شهر و پایانه‌های مسافربری خبرداد و گفت: قطع زنجیره انتقال این ویروس از اهمیت بالایی برخوردار است.

محبی تصریح کرد: در همین راستا و به جهت بهبود و گسترش فعالیت‌های پیشگیرانه این سازمان برای مقابله با ویروس کرونا نصب دستگاه‌های هوشمند و تمام اتوماتیک ضد عفونی دست برای مسافران و تاکسیرانان اجرایی شده است.

محبی تصریح کرد: دستگاه‌های ضد عفونی هوشمند در خطوط فرودگاه، راه آهن و پایانه‌های مسافربری نصب شده است.

وی تاکید کرد: تلاش در این شرایط مبتنی بر ایجاد فضای امن، افزایش سطح کیفیت خدمت رسانی به شهروندان و حفظ سلامت تاکسیرانان است.

کد خبر 422780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.