تسهیلات ویژه برای رونق ساخت و ساز در شهر

شهردار اصفهان گفت: تخفیف‌‎هایی برای رونق ساخت و ساز در ایام مختلف سال در نظر گرفته‌ایم که شهروندان می‌توانند با مراجعه به وبگاه شهرداری اصفهان به نشانی www.esfahan.ir یا تماس با تلفن ۱۳۷ از جزییات بیشتر آن مطلع شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی صبح امروز _شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۹۹_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، روز جهانی هلال احمر و روز جهانی پرستار، اظهار کرد: شهر و شهروندان همیشه قدردان تلاش‌های پرستاران در جامعه هستند.

وی تصریح کرد: با محدودیت‌هایی که بیماری کرونا در روزهای پایانی سال ۹۸ به وجود آورد، درخواست‌های زیادی برای امکان صدور پروانه ساخت با نرخ پایه ۹۸ وجود داشت، از این رو با توجه به تمدید مهلت پرداخت عوارض، در زمینه صدور پروانه‌های ساختمانی نیز با لایحه‌ای که شهرداری به شورای اسلامی شهر تقدیم و مصوبه شورا را دریافت کرد، امکان صدور پروانه ساختمانی با نرخ پایه ۹۸ ایجاد شد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهروندانی که قصد ساخت و ساز دارند می‌توانند از فرصت ایجادشده، استفاده و از این بسته تشویقی بهره‌مند شوند، افزود: در خصوص صدور گواهی پایان کار ساختمانی نیز تخفیف ۵۰ درصدی برای شهروندان در نظر گرفته‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: تخفیف‌های دیگری در ایام مختلف سال در نظر گرفته‌شده که شهروندان می‌توانند با مراجعه به وبگاه شهرداری اصفهان به نشانی www.esfahan.ir یا تماس با تلفن ۱۳۷ از جزئیات بیشتر آن مطلع شوند.

نوروزی با ابراز نگرانی از اینکه عده‌ای از شهروندان نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی را در فضاهای عمومی شهر رعایت نمی‌کنند، گفت: از تمام شهروندان انتظار می‌رود پروتکل‌های بهداشتی را برای مبارزه با ویروس کرونا به طور کامل رعایت کنند تا شهر ایمن و امکان غلبه بر این بیماری فراهم شود.

وی اظهار امیدواری کرد: در ماه مبارک رمضان با رعایت تمام نکات بهداشتی از شرایط سخت کرونایی عبور کرده و بار دیگر شهر در مسیر توسعه و آبادانی همه جانبه راه پر افتخار خود را با سرعت بیشتر طی کند و شاهد آرامش و آسایش همه شهروندان در سطح شهر اصفهان باشیم.

کد خبر 422779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.