از درگیری با لیونل مسی پشیمانم

اندرو رابرتسون، مدافع جوان لیورپول در مورد صحنه درگیری با با لیونل مسی صحبت کرد.

به گزارش ایمنا در دیدار برگشت لیورپول مقابل بارسلونا که با معجزه مرسی سایدی ها و جبران شکست ۰-۳ دور رفت در آنفلید همراه شد، در یک صحنه اندرو رابرتسون موهای لیونل مسی را کشید و موجب عصبانیت کاپیتان بارسلونا شد. حالا رابرتسون از رخ دادن آن اتفاق ابراز پشیمانی کرده و مدعی شد او چنین شخصیتی ندارد.

اندرو رابرتسون به روزنامه دیلی میل گفت: "وقتی به اتفاقات آن دیدار نگاه می‌کنم واقعاً احساس پشیمانی نمی‌کنم، زیرا احساس می‌کنم همه این موارد تجربه‌ای است که باعث ساختن شما می‌شود. اما در مورد آن صحنه در مورد مسی پشیمان هستم و علاقه‌ای ندارم آن لحظه را دوباره تماشا کنم.

در آن دیدار همه ما ذهنیتی داشتیم که هیچ اتفاقی نباید مانع رسیدن ما به فینال شود و فضای استادیوم نیز اینگونه بود. در یک صحنه من و فابینیو مسی را دنبال کردیم و وقتی زمین خوردیم موهای او را کشیدم که باعث ناراحتی مسی شد، اما من از آن رفتار پشیمانم و چیزی جز احترام در مورد لیونل مسی و بارسلونا ندارم. اما ما برای جبران شکست ۰-۳ دور رفت نیاز به معجزه داشتیم و اگر این کار کوچک باعث متوقف شدن بهترین بازیکن جهان می‌شد...

اما حالا من پشیمان هستم. من شخصی اینگونه نیستم و این رفتار بیانگر شخصیت من نیست. اما آن شب اتفاقات زیادی افتاد که شما واقعاً آنها را به یاد نمی‌آورید. هیچ فرایند و ماجرایی در پشت آن اتفاق وجود نداشت."

منبع: ورزش سه

کد خبر 422749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.