جوانمردانه ترین بازی تاریخ نمایندگان ایران/النصر ۰ - ۳ سپاهان لیگ قهرمانان آسیا+ فیلم بازی

سپاهان در یکی از دیدارهای خود از لیگ قهرمانان ۲۰۱۳ به مصاف النصر امارات رفت و پنالتی جنجال‌برانگیزی را به دست آورد که با رعایت جوانمردی از سوی تیم اصفهانی، برای همیشه جاودانه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیگ قهرمانان ۲۰۱۳ سپاهان در گروه مرگ این رقابت‌ها قرار داشت و با الغرافه قطر، الاهلی عربستان و النصر امارات هم گروه بود. النصری ها البته خیلی زود از قافله رقابت جاماندند و سه تیم دیگر برای صعود جنگیدند که در پایان این نماینده ایران بود که با یک امتیاز اختلاف از صعود بازماند.

سپاهان که در این مسابقه کامل بر بازی سوار بود، کار را طوفانی آغاز کرد و توانست سه گل به حریف اماراتی بزند. در یکی از جالب‌ترین صحنه‌های این مسابقه، اتفاقی رقم خورد که تا سال‌ها در ذهن فوتبال‌دوستان ایرانی باقی می‌ماند. در حالی که جواهیر سوکای قصد داشت بازی جوانمردانه را رعایت کند و به توپ را آرا به سمت مدافع النصر فرستاد اما این بازیکن که فکر می‌کرد داور مسابقه را نگه داشته، توپ را رها کرد و سوکای با دویدن صاحب توپ شد و موقع دریبل کردن دروازبان با خطای پنالتی سرنگون شد.

بیشتر بخوانید:

پنالتی بحث برانگیز و حرکت جوانمردانه سپاهانی‌ها

کرانچار مربی سپاهان اما یکی از زیباترین تصویرها را با بازیکنان‌اش رقم زد. او به امید ابراهیمی که پشت توپ بود اشاره کرد تا پنالتی را نزد و او هم توپ را به صورت پاس به حریف اماراتی داد تا سپاهانی مورد تشویق اماراتی‌ها قرار بگیرند.

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۳ - مرحله گروهی

استادیوم: آل-مکتوم دوبی - امارات

تاریخ برگزاری: ۱۲ اردیبهشت ۹۱ النصر ۰-۳ سپاهان

کد خبر 422592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.