مدیر کل جدید باید اهالی ورزش اصفهان را با اداره کل ورزش و جوانان آشتی دهد

ملی پوش اصفهانی ووشو گفت: مدیرکل‌های گذشته به حرف‌های خود پایبند نبودند، دوست دارم مدیر کل جدید به صحبت‌های خود پایبند باشد و به وضع ورزشکاران رسیدگی کند.

حمیدرضا لادور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با وضعیت ورزش اصفهان در دوره مدیریت محمد سلطان حسینی، اظهار کرد: این مدیر اوایل کار خوب بود، اما بعد از اینکه از سمت و جایگاه خود مطمئن شد با قهرمانان شهر خوب برخورد نکرد که همه ورزشکاران یک دید منفی نسبت به او پیدا کردند.

وی افزود: سلطان حسینی به خاطر حرف مردم چند ورزشکار را حمایت کرد، اما شرایط بد تر شد. به نظر من مدیری موفق است که بتواند قهرمان‌هایش را داشته باشد زیرا قهرمانی نباشد ورزش فایده‌ای ندارد.

دارنده مدال نقره مسابقات آسیایی اینچئون با بیان اینکه در زمان سلطان حسینی بودجه سالیانه هیئت‌ها باهم تفاوت زیادی داشت، تصریح کرد: این مدیر در انتخابات هیئت‌ها سازمان دهی شده عمل می‌کرد که نشان دهنده اعمال قدرت او بود، اما در ورزش اعمال قدرت و سیاست‌بازی جایی ندارد و از طرفی دیگر سعی داشت افرادی که با او مخالف بودند را حذف کند.

لادور در خصوص انتظارت خود از مدیر کل جدید، خاطر نشان کرد: باید بی طرف باشد و در انتخابات هیئت‌ها طرف کسی نباشد، برای ورزش اصفهان پشتوانه سازی کند، به ورزشکار خود رسیدگی کند و حتی شده به آنها خسته نباشید بگوید.

وی ادامه داد: مدیرکل‌های گذشته به حرف‌های خود پایبند نبودند دوست دارم مدیر کل جدید به صحبت‌های خود پایبند باشد و به آنها رسیدگی کند. خیلی از قهرمانان و ورزشکاران به سمت هیئت‌ها و اداره کل ورزش و جوانان اصفهان نمی‌روند که مدیر کل جدید باید اهالی ورزش را با اداره کل آشتی دهد و آنها را دور خود جمع کند و ببیند چه مشکلاتی دارند؛ کاری که هیچ زمانی سلطان حسینی انجام نداد.

کد خبر 422544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.