طنز قرن در راه است

چهارصد و پنجاه و دومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسم از کسی نمی‌آورم ولی آن تصمیم غلط به افتخارات و ابهت سپاهان ضربه زد" عنوان نخست این رسانه است که اختصاص به صحبت‌های هادی عقیلی ستاره اسبق سپاهان دارد. عقیلی در مورد اتفاقات دیدار جنجالی سپاهان و پرسپولیس گفته است در این مساله اسم از کسی نمی‌آورد و تنها می‌تواند، بگوید "یک تصمیم غلط افتخارات و ابهت سپاهان را زیر سوال برد" همه آسیب دیدند و همه اذیت شدیم. همه به تیم سپاهان احترام می‌گذاشتند؛ ولی متأسفانه این تصمیم موجب شد علاوه بر اینکه سه امتیاز از بین برود اختلاف سپاهان با پرسپولیس ۱۰ امتیاز شود و این برای همه ناخوشایند است.

"طنز قرن در راه است " عنوان دیگری از این روزنامه است که اختصاص به صحبت‌های عجیب سهیل مهدی دارد. حرف‌های تازه سهیل مهدی یک احتمال خنده‌دار بیرون آمده است؛ شاید لیگ نوزدهم را بعد از لیگ بیستم تمام کنیم. چند روز قبل سهیل مهدی از چند راه‌کار برای لیگ نوزدهم بود که یکی از آنها فریز کردن لیگ بوده گویا او دوستانش قصد دارند بقیه لیگ نوزدهم بعد از برگزاری لیگ بیستم انجام شود. صحبتی که خنده‌دار و بسیار عجیب است.

"یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارم" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های مهدی کیانی کاپیتان سپاهان دارد. کیانی در پاسخ به پرسشی در مورد آینده فوتبالی‌اش در فصل پیش رو گفته که او یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارم و انشاالله که همه چیز به خیر و خوشی جلو خواهد رفت.

مشاهده صفحه‌های فوتبال به وقت اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 422513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.