سرپرست ورزش و جوانان استان اصفهان کیست؟

"محمد طباطبائی" مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی و مربیگریA کنفدراسیون فوتبال آسیا را دارد. پایان نامه کارشناسی ارشد او در رابطه با موانع اجرایی شدن برنامه های راهبردی ورزش است و سابقه حضور در تیم فوتبال فولاد مبارکه را دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد طباطبایی متولد سال ۱۳۵۳ است که مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی و مربیگریA کنفدراسیون فوتبال آسیا را دارد. وی زمان مدیر کلی بهروز منتقمی به عنوان کارشناس روابط عمومی وارد سیستم اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان شد.

او یک دوره سرپرستی هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری را در اختیار گرفت که بعد از آن به عنوان رئیس اداره ورزش ورزش و جوانان نجف آباد انتخاب و رشته‌های ورزشی مانند اسکیت و هندبال در زمان مدیریت او رشد چشمگیری داشت.

طباطبایی سال ۹۷ بعد از اتمام کار در نجف آباد در اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان معاون رحیم زاده شد.

این مدیر در دهه هفتاد سابقه حضور در تیم فولاد مبارکه را دارد. پایان نامه کارشناسی ارشد او در رابطه با موانع اجرایی شدن برنامه‌های راهبردی ورزش است.

فردا صبح _۱۸ اردیبهشت ماه- ساعت ۷:۳۰ طباطبایی با حضور در گلستان شهدا و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا کار خود را رسماً در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان آغاز خواهد کرد.

کد خبر 422437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.