مذاکره ناسا با تام کروز برای ساخت فیلمی در فضا

ایلان ماسک که یکی از شرکای پروژه ساخت فیلم در فضا است خبر داده که در صورت نهایی شدن این پروژه،‌ اولین فیلم سینمایی در فضا ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از گاردین، به گفته رئیس آژانس فضایی، ناسا در حال مذاکره با تام کروز، ستاره هالیوود است تا اولین فیلم در محیط واقعی فضا ساخته شود. در این باره جیم برایدنستاین، مدیر ناسا، در توئیتر خود نوشت: ناسا از همکاری با تام کروز برای ساخت فیلمی در ایستگاه فضایی بسیار هیجان زده است".

او عنوان کرده که: "ما به رسانه‌های عمومی و محبوب نیاز داریم تا برنامه‌های جاه‌طلبانه ناسا را در جهت الهام بخشی به نسل جدیدی از مهندسین و دانشمندان به واقعیت تبدیل کنیم". برایدنستاین جزئیات دیگری در این توییت خود ارائه نداده است، اما بر اساس برخی گزارشات کروز در حال کار با دو شرکت "تسلا" و "spaceX" (هر دو به مالکیت ایلان ماسک) است تا اولین فیلم سینمایی بلند در فضا ساخته شود.

ماسک به طور رسمی این همکاری را تأیید نکرده است، اما در پاسخ به توییت برایدنستاین نوشت: "باید خیلی سرگرم کننده باشد!

تام کروز، ستاره فیلم‌های اکشن هالیوود است. او در سری فیلم "مأموریت غیر ممکن" تمام بدلکاری‌ها را خودش انجام داد و حتی برای این فیلم از هواپیما در حال پرواز آویزان شد و از برج خلیفه دبی (بلندترین ساختمان جهان) نیز صعود کرد.

کد خبر 422391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.