زودتر تکلیف مان را روشن کنید

چهارصد و پنجاه و یکمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "اگر در تیم پرطرفداری بودم حتماً مرا به جام جهانی می‌بردند " عنوان نخست این روزنامه است که اختصاص به صحبت‌های مهدی رجب زاده در لایو اینستاگرامی دارد. رجب زاده گفته است که همیشه افتخار می‌کنم که در ذوب آهن بازی کرده‌ام ولی شاید اگر بازیکنی بود که در تیم‌های تهران بازی می‌کردم، مطمئن باشید جزو ۲۳ نفر جام جهانی همراه با تیم می‌رفتم؛ چون شرایط فوتبالی‌ام در آن موقع فوق‌العاده بود.

"شاید بازی‌ها را فریز کردیم" عنوان دیگری از این روزنامه است که اختصاص به سخنان سهیل مهدی دارد. مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ احتمال برگزار نشدن مسابقات لیگ برتر را خیلی کم ارزیابی کرده و گفته که این کمیته پلیکانی تصمیم می‌گیرد و چند راه برای ادامه لیگ برتر روی میز مسئولان این کمیته است که یکی از آنها برگزاری رقابت‌ها در شهرهای سفید است. او همچنین از احتمال فریز کردن مسابقات سخن گفته است و عنوان داشته چنین راه کاری شاید اجرا شود.

"زودتر تکلیف مان را روشن کنید" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های قاسم حدادی فر کاپیتان ذوب آهن دارد که بیان کرده است که در حال از دست دادن زمان هستیم و با این شرایط حتی لیگ فصل بعد هم به خطر می‌افتد. مسئله مهم این است که تکلیف بازی‌های این فصل خیلی زود روشن شود تا بازیکنان و تیم‌ها هم برنامه خودشان را بدانند.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال به وقت اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 422358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.