۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
راگبی نیاز به زمین تمرین دارد

نایب رئیس کمیته راگبی استان اصفهان گفت: باید از طرف اداره کل ورزش و جوانان اصفهان زمین تمرین به ما داده شود که برای اینکار نامه هم بردم، اما گفتند زمین نیست و اگر سانس خالی بود با شما تماس می‌گیریم.

مهدی قائدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با وضعیت رشته راگبی، اظهار کرد: زمین برای تمرین نداریم، چند بار درخواست کردیم گفتند باید تیم تشکیل دهید که برای تشکیل تیم زمین احتیاج داریم تا بازیکنان را در آن جا جمع کنیم. به اداره کل ورزش و جوانان اصفهان مراجعه کردم آنها هم گفتند زمین نیست البته از این مسئله غافل نمی‌شوم که کم کاری از خودمان هم بوده است.

وی ادامه داد: زمین تمرین باید از طرف اداره کل ورزش و جوانان اصفهان به ما داده شود که من برای این کار نامه هم بردم اما گفتند زمین نیست و اگر سانس خالی بود با شما تماس می‌گیریم.

نایب رئیس کمیته راگبی استان اصفهان با بیان اینکه رشته ما هزینه زیادی ندارد، خاطر نشان کرد: رشته راگبی به یک زمین تمرین احتیاج دارد که تجهیزات آن با قیمت مناسب همه جا پیدا می‌شود.

قائدی در خصوص فعالیت کمیته راگبی، تصریح کرد: در برخی دانشگاه‌ها آموزش را شروع کردم زیرا امکانات داشتند اما به خاطر شرایط بد اقتصادی آنها هم قبول نکردند که به فعالیت در این رشته ادامه دهند. به باشگاه ذوب آهن مراجعه کردم آنها هم شرایط تیم داری در یک رشته جدید را نداشتند.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران راگبی به دلیل کمبود امکانات نمی‌توانند در کنار هم ورزش کنند، گفت: من یک بازیکن راگبی هستم اما به علت نبود زمین مجبورم به صورت انفرادی ورزش کنم.

نایب رئیس کمیته راگبی استان اصفهان در رابطه با شرایط دیگر شهرها در راگبی، اظهار کرد: اکثر شهرها شرایط اصفهان را دارند اما شهری مانند شیراز پشتوانه مالی دارد.

قائدی با بیان اینکه باید نظر بعضی از ارگان‌ها را جلب کنیم تا از راگبی حمایت کنند، خاطر نشان کرد: برای اینکه در راگبی شاهد پیشرفت باشیم باید نظر یکسری ارگان مانند آموزش پرورش یا دانشگاه‌ها را به راگبی جلب کنیم تا از این رشته حمایت کنند.

وی در خصوص پخش زنده مسابقات این رشته، تصریح کرد: پخش زنده تأثیر دارد اما اطلاع رسانی نمی‌شود و یکدفعه مسابقه‌ای از این رشته را روی آنتن می‌برند. خود من رزمی کار می‌کردم و اطلاعی از وجود راگبی نداشتم اما زمانی که با این رشته آشنا شدم عاشق آن شدم. در حال حاضر اکثر مردم از وجود رشته ورزشی راگبی اطلاعی ندارند.

نایب رئیس کمیته راگبی استان اصفهان ادامه داد: تشکر می‌کنم از رئیس هیئت و وحید باطنی برای لطفی که به من و رشته ورزشی راگبی دارند. امیدوارم هرچه زودتر شرایط مناسب برای استارت خوردن پر انرژی این ورزش به وجود بیاید.

کد خبر 422199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.