عیسی اندوی و جام سبزی که از دست رفت

چهارصد و پنجاهمین شماره رسانه  الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، " عیسی اندوی و جام سبزی که از دست رفت " عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به ابهامات تمام ناشدنی هفته‌های پایانی لیگ هشتم دارد. ماجرای قهرمانی استقلال در لیگ هشتم که چندی پیش با مصاحبه افشین پیروانی بار دیگر داغ شد. سعید آذری، در گفتگویی با یک روزنامه ورزشی با تکذیب حرف‌های پیروانی اعلام کرد قهرمانی استقلال فاقد شک و شبهه‌ای دانسته است. اما انتشار مصاحبه قدیمی از آذری حدود ۶-۷ سال قبل در آن از شبهاتی در مورد عملکرد عیسی اندوی، گلر ذوبی‌ها صحبت کرده است که در فضای مجازی دست به دست می‌شود به ابهامات آن قهرمانی افزوده است.

"روزهای بهشتی سپاهان در اردیبهشت "عنوان دیگری از این روزنامه است که اختصاص قهرمانی‌های سپاهان در جام حذفی در آزادی و همینطور قهرمانی در لیگ برتر در ماه اردیبهشت دارد. پانزدهم اردیبهشت سالروز قهرمانی طلایی‌پوشان در جام حذفی در یکی از فراموش ناشدنی ترین رقابت‌های تاریخ فوتبال ایران است؛ دیداری که در پایان با خداحافظی تلخ و غریبانه مهدی مهدوی کیا همراه شد.

"مخالفیم، اما موافقیم " عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های متناقض سعید مسیگر مدیر عامل شاهین دارد در کشاکش بحث بر سر اینکه بالاخره با لیگ برتر چه باید کرد، از مدیرعامل شاهین که موافق لغو بازی‌ها برای حفظ سلامت مردم بوده سوال شده اگر بنا باشد لیگ را تعطیل کنند و مثل فرانسه دو تیم آخر جدول فعلی سقوط کنند، شما باز هم با لغو مسابقات موافق هستید؟ مسیگر هم فوراً گفته: نه. در این صورت خواهان ادامه بازی‌ها هستیم!

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال به وقت اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 422165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.