صحبت های رییس جمهور به منزله بازگشایی باشگاه های ورزشی نیست

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در رابطه با بازگشایی باشگاه های ورزشی باید ستاد مقابله با شیوع کرونا تصمیم گیری کند و دستور العملی را به ما ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته _ ۱۴ اردیبهشت ماه _ رئیس جمهور حسن روحانی خبر از پایان وضعیت قرمز برخی صنوف از جمله ورزشگاه‌ها را داد و گفت: "برخی صنوفی که ممنوع فعالیت بودند حتی در بخش‌های وضعیت قرمز نیز بازگشایی می‌شوند؛ مثل آرایشگاه‌ها، برخی ورزشگاه‌ها و مراکز کشوری البته در حدی که تجمع نباشد. وزارت کشور و بهداشت درمان این را اعلام می‌کند. بازگشایی ما خیلی با آرامش و پلکانی خواهد بود اما در عین حال از یاد هم نمی‌بریم کرونا هم‌چنان هست و ممکن است یک روزی با اوج هم روبه‌رو شود. برای آن اوج باید از امروز فکر کنیم، هم از لحاظ تجهیزات و امکان و هم کالای اساسی؛ این دو اگر در کشور آماده باشد مردم نگرانی ندارند. "

بسیاری صحبت‌های رئیس جمهور را پایانی بر تعطیلی دو ماهه باشگاه‌های ورزشی دانستند و تصور بر این شده است که باشگاه‌های ورزشی نیز به زودی فعالیت خود را از سر خواهند گرفت. در همین خصوص محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان به خبرنگار ایمنا گفت: سخنان رئیس جمهور به منزله پایان تعطیلی باشگاه‌های ورزشی نیست و ایشان در سخنان خود گفته اند ورزشگاه‌های برای برگزاری مسابقات ورزشی بدون هوادار باز خواهد شد.

وی ادامه داد: در خصوص بازگشایی باشگاه‌های ورزشی باید ستاد مقابله با شیوع کرونا تصمیم خود را اتخاذ کند تا به دیگر استان‌ها ابلاغ شود و همه چیز به دستور العمل این ستاد بر می‌گردد. اداره کل ورزش و جوانان تابع تصمیمات کشوری است و منتظر هستیم تا ببینیم چه خواهد شد.

کد خبر 422016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • سجاداصلانی AE ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    19 3
    به نظر من بازگشایی سالن هایه کوچک و روستایی رو میتوان باز گشاد چه هاکه ارایشگاه هم باز شده
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    3 0
    بخدا سالن هارو باز کنین من دیگه جونم به لبم رسیده