رادو به سوی اصفهان بدو!

چهارصد و چهل و هشتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا،"سپاهان با من صحبتی نداشته است" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های آشتیانی مدیر عامل اسبق استقلال دارد. آشتیانی اظهار داشت است که چنین موضوعی صحت ندارد و قبلاً هم بارها گفته است که علاقه‌ای به حضور در ورزش و عرصه مدیریت در ورزش در هیچ جایگاهی ندارد و البته سپاهان هم صحبتی با او نداشته است.

"این خیز به جایی نمی‌رسد" عنوان دیگری از این روزنامه است که درخواست ایران برای میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۷ دارد. شایعه درخواست ایران برای میزبانی از جام ملت‌های ۲۰۲۷ را اولین بار سخنگوی فدراسیون در حالی مطرح کرده است که این مجموعه فعلاً رئیس ندارد و قاعدتاً چنین پروژه‌هایی باید با نظر نفر اول اجرایی کلید بخورد. به هر حال ناتوانی ایران در کسب میزبانی این رقابت‌ها خیلی بدیهی است.

"رادو به سوی اصفهان بدو" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به حضور دوباره رادولوویچ در اصفهان دارد. میودراگ رادولوویچ، سرمربی مونته نگرویی ذوب آهن که حدود ۵۰ روز قبل ایران را ترک کرد، با درخواست باشگاه ذوب آهن در حال بازگشت به ایران و اصفهان است تا با اجازه ستاد مقابله با کرونا تمرینات ذوبی‌ها را آغاز کند.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال به وقت اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 421889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.