احداث ۳۲ هزار پارک حاشیه‌ای/توزیع ۲۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی

در این بسته خبری از توزیع ۲۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی در شوشتر تا تجهیز ۵۱ دستگاه تاکسی ویژه برای توان یابان در مشهد و فعالیت ۷۰ درصد ناوگان تاکسیرانی شهرضا را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

هدیه ویژه شهردار تبریز به کارگران شهرداری

ایرج شهین باهنر، شهردار تبریز از اختصاص هدیه‌ای ویژه به کارگران شهرداری برای تجلیل از خدمات بی وقفه آنان خبر داد.

احیا قدیمی‌ترین مجموعه تفریحات آبی پایتخت

امیر محسنی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از آمادگی این سازمان برای احیا قدیمی‌ترین مجموعه تفریحات آبی پایتخت خبر داد و گفت: مجموعه ۱۳ هکتاری پارک آبی آزادگان محلی مناسب برای گذران اوقات فراغت خانواده‌های تهرانی می‌شود.

اجرایی شدن ۲۲ پروژه عمرانی توسط شهرداری دامغان

مسلم نصرتی، شهردار دامغان از اجرایی شدن ۲۲ پروژه عمرانی در حوزه شهرداری این شهر طی سال ۹۸ خبر داد و گفت: ۲۷ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه‌ها صرف شده است.

شناسایی بیش از یک هزار ساخت و ساز غیرمجاز در کرمانشاه

غلامرضا شهبازی، رئیس اداره اجراییات شهرداری کرمانشاه گفت: بیش از ۱۴۵۰ مورد ساخت و ساز که به صورت غیر مجاز در مناطق هشتگانه شهرداری اقدام به دیوار کشی، پی کنی و سنگ چینی کرده‌اند، رفع تخلف شد.

ایجاد ۳۲ هزار پارک حاشیه‌ای هوشمند در مرکز تهران

وحید سرلک، سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اجرای پارک حاشیه‌ای هوشمند در مناطق ۶، ۷، ۱۱ و ۱۲ تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر حداکثر هزینه پارک حاشیه‌ای برای رانندگان ۲۰ هزار تومان است.

فعالیت ۷۰ درصد ناوگان تاکسیرانی شهرضا

بیژن بیژنی، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شهرضا گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی این شهر فعال است.

تجهیز ۵۱ دستگاه تاکسی ویژه برای توان یابان در مشهد

احمد محبی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از تجهیز ۵۱ دستگاه تاکسی ویژه برای توان یابان در مشهد خبر داد.

خسارت سیلاب به تأسیسات شهری خلخال

صباح الدین برزگر، شهردار خلخال گفت: بارندگی‌های شدید باران، جاری شدن سیلاب و آب‌گرفتگی معابر این شهر در روزهای اخیر بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال به تأسیسات زیربنایی شهرداری خسارت زد.

توزیع ۲۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی

سید مهدی ایوبی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوشتر از توزیع ۲۵ هزار لیتر آب ژاول در ۳ مرحله بین گروه‌های جهادی این شهرستان خبر داد.

توسعه فضای سبز باغستان

حسن رنجبر، شهردار باغستان از احداث بوستان در ابتدای خیابان ۱۶ اصلی محله «خادم آباد» باغستان خبر داد.

کد خبر 421406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.