جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی چقدر است؟

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از آغاز جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی از ۱۵ اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: خودروهایی که معاینه فنی ندارد روزانه ۵۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی اظهار کرد: پلیس راهور از ۱۵ اردیبهشت از طریق دوربین‌ها و به صورت دستی خودروهایی را که معاینه فنی ندارند را جریمه می‌کند.

وی افزود: مبلغ جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی روزانه ۵۰ هزار تومان است که این جریمه هر روزی که خودرو از منزل خارج شود اعمال می‌شود، همانطور که در سال گذشته خودروهایی بوده اند که در یک هفته پنج بار به دلیل عدم معاینه فنی جریمه شده اند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در خصوص نحوه برخورد با خودروهایی که بیش از یک میلیون تومان جریمه دارند، گفت: برابر قانون وقتی خلافی خودروهای بالای یک میلیون تومان باشد، از طریق پلیس +۱۰ پیامکی مبنی بر ضررت پرداخت خلافی‌ها ارسال می‌شود.

وی تصریح کرد: بعد از ابلاغ پلیس +۱۰ فرد یک ماه فرصت دارند خلافی‌های خود را پرداخت کنند که در صورت عدم اقدام شخص ماشین او توقیف می‌شود.

کد خبر 421324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 20
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    13 1
    لطفا راهنمایی کنید که اگه در مرکزی از معاینه فنی رد شدیم آیا میشود به مراکز دیگر مراجعه نمود؟؟؟
  • سنجابی IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    18 5
    با سلام بنظرم اینکه پیامک دیر به اطلاع راننده میرسد درست نیست در این اوضاع کرونایی اصلا حافظه نداریم و حواسمون به معاینه فنی نبوده باید حداقل بک مهلت قائل بشوند و یا زودتر پیام بدهند مثل عوارض بزرگراهی با تشکر
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    16 2
    لطفا ماشینهای سنگین که همه جا را گند زدن ند را جریمه کنید نه ماشینی که فقط ۷۰ تا کار کرده رابه