"چهل چراغ" تا پایان ماه رمضان پخش می‌شود

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: برنامه" چهل چراغ" امسال بخاطر شیوع بیماری کرونا در یک قاب تلویزیونی یک روز درمیان تا پایان ماه مبارک رمضان از شبکه پنج اصفهان راس ساعت ۱۶ پخش می‌شود.

مرتضی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همواره در سال‌های گذشته ویژه برنامه میدانی "چهل چراغ" را در چند بخش برنامه‌ریزی و اجرا می‌کردیم تا متناسب با ایام ماه مبارک رمضان با محتوای مذهبی اخلاقی کمک در حوزه تخصصی این ماه به شهروندان داشته باشیم.

وی با برشمردن بخش‌های مختلف برنامه "چهل چراغ"، افزود: یک بخش آن مشاوره خانواده و بحث دیگر جلب مشارکت‌های مردمی است که ویژه برنامه کمک به نیازمندان و مستمندان با کمک نهادهای مدنی هرسال برگزار می‌شد و البته برنامه شادی در کنار این برنامه تعریف می‌شد ضمن اینکه در این ایام سعی شد لحظات معنوی و مذهبی ایجاد شده تا لبخندی به واسطه برنامه بر لب مردم بنشانیم.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: برنامه "چهل چراغ" که هر سال مورد استقبال مردم قرار می‌گرفت، اما امسال بخاطر شیوع بیماری کرونا نیاز به تغییری در مدل و شیوه برگزاری این برنامه بود. این برنامه در سال جاری در یک قاب تلویزیونی و یک روز در میان تا پایان ماه مبارک رمضان از شبکه پنج اصفهان رأس ساعت ۱۶ پخش می‌شود.

رشیدی ادامه داد: تلاش شده از حضور متخصصین و مشاورین خوب شهر و کشور بهره ببریم و در محور خانواده و مباحث مربوطه و دغدغه حقوق خانواده بتوانیم مباحثی را به شکل کارشناسی به مردم شریف اصفهان عرضه کنیم.

وی افزود: تلاش شده خلاقیتی در این برنامه از نوع طراحی تا وجود نمایش‌های طنز در کنار مباحث مشاوره‌ای بکار ببریم تا یک فضای متفاوتی را برای مردم به وجود بیاورد.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: در بخش حوزه‌های جلب مشارکت نیز تلاش شده تا در این ایام نهادهای مدنی در کنار اقشار کم درآمد و اقشار نیازمند باشند تا به دست این عزیزان گره‌ای از مشکلات قشر نیازمند جامعه باز کنیم.


 

کد خبر 421068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.