گلمرادی: کرونا آثار بسیار وسیعی بر فروکش کردن کشمکش های سیاسی گذاشت

نماینده مردم بندر ماهشهر و امیدیه و هندیجان گفت: به دلیل اینکه تبعات شیوع کرونا همه مولفه های زندگی را دربر گرفت و همه را با خود درگیر کرد، تاثیر بسیار وسیعی بر فروکش کردن کشمکش های سیاسی گذاشت.

علی گلمرادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد تاثیر شیوع کرونا بر فضای سیاسی کشور، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا همه مولفه های زندگی از جمله اقتصاد، سیاست و فرهنگ را تحت تاثیر قرار داد. شیوع این ویروس باعث شد ضعف و درماندگی بسیاری از کشورهای مدعی قدرت نمایان شود. همه ادعاهایی که ترامپ برای قدرت آمریکا داشت با شیوع ویروس کرونا زیر سوال رفت و باعث بی اعتمادی مردم این کشور شد.

وی افزود: ضعفی که بسیاری از کشور های مدعی قدرت مقابله با شیوع ویروس کرونا با آن مواجه شدند، ادعا های کاذب و پوشالیشان را برملا کرد. کرونا در بحث تغییر رفتار سیاستمداران در روابط بین الملل نیز تاثیرگذار بود. وقتی این ویروس تمامی ضعف های کشورهای مدعی را برملا کرد، قطعا در رفتارشان با کشورهایی که به دنبال استقلال هستند تجدید نظر خواهند کرد؛ زیرا آن پشتوانه مردمی که به آنها کمک می کرد تا سیاست های غلطشان را عملی کنند دیگر وجود ندارد. اگر در روزهای پیش از کرونا کنگره آمریکا موافق حضور نظامی این کشور در منطقه ما بود، امروز دیگر راضی به این کار نیست.

نماینده مردم بندر ماهشهر و امیدیه و هندیجان در پاسخ به این سوال که شیوع ویروس کرونا تا چه حد باعث کاهش کشمکش های سیاسی در کشور شد، گفت: به دلیل اینکه تبعات شیوع کرونا همه مولفه های زندگی را دربر گرفت و همه را با خود درگیر کرد، آثار بسیار وسیعی بر فروکش کردن کشمکش های سیاسی گذاشت. اگر امروز وضعیت سیاسی کشور را با زمان قبل از شیوع کرونا مقایسه کنید، می بینید که این کشمکش ها جای خود را به همدلی و اتحاد برای مبارزه با کرونا داده و همه برای نجات کشور از آفتی که گرفتار آن شده تلاش می کنند.

کد خبر 420867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.