فردا پایان مهلت مجدد ثبت نام در آزمون دستیاری پزشکی

مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری پزشکی، فردا دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد و داوطلبان فقط تا پایان ساعت ۲۴ فردا مهلت دارند در این آزمون نام‌نویسی کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آبتین حیدرزاده، با اعلام این خبر افزود: در راستای رفاه داوطلبان جهت ثبت نام در آزمون دستیاری پزشکی، مهلت ثبت نام در این آزمون طی روزهای ششم تا هشتم اردیبهشت انجام می‌گیرد و دیگر این مهلت، قابل تمدید نیست.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به اینکه آمار نهایی شرکت کنندگان در آزمون دستیاری، فردا مشخص خواهد شد، اظهار کرد: در آزمون دستیاری دندانپزشکی، حدود ۳۰۰ نفر ثبت نام کرده‌اند و آمار ثبت نام کنندگان در مابقیه رشته‌ها نیز فردا مشخص خواهد شد.

مهلت مجدد ثبت نام برای شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون دستیاری پزشکی از روز شنبه، ششم اردیبهشت ماه ۹۹ آغاز شد و داوطلبانی که پیش از این در مهلت‌های معین موفق به ثبت‌نام نشدند با مراجعه به سایت این مرکز به نشانی sanjeshp.ir می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

حیدر زاده اظهار داشت: این مهلت تنها تا روز دوشنبه، هشتم اردیبهشت ماه ادامه دارد و در این بازه زمانی کسانی که پیش از این ثبت‌نام کردند، می‌توانند اطلاعات خود را نیز ویرایش کنند.

کد خبر 420717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.