قلعه‌نویی و پیروانی با هم رفیق هستند/ فدراسیون باید به صحبت‌های مدیران سپاهان گوش دهد

پیشکسوت سپاهان گفت: مدیران سپاهان دلایلی برای اثبات نظریه‌ خود دارند و مدیران فدراسیون باید بنشینند و به حرف‌های آن‌ها گوش دهند. همانطور که می‌دانید تیم سپاهان بیشتر از این مسائل هزینه می‌کند و حق دارد که اظهار نظر کند و بخواهد که به حرف‌هایش گوش کنند.

محمود یاوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص اختلاف پیش آمده بین امیر قلعه‌نویی و افشین پیروانی، اظهار کرد: این دو نفر با هم رفیق هستند؛ در حال حاضر اختلافاتی با یکدیگر پیدا کرده‌اند و در نهایت با هم دوست هستند. این مسائل در فوتبال طبیعی است و ممکن است بین هواداران نیز اتفاق بیفتد و حالا بین مربیان و مدیرها رخ داده‌ است.

پیشکسوت سپاهان با بیان این که در تصمیم‌گیری برای ادامه لیگ نباید تنها سود و منفعت سپاهان و پرسپولیس لحاظ شود، خاطر نشان کرد: به نظرم باید بازی‌ها ادامه پیدا کند و یا به طور کلی لغو شود و تکلیف هیچ تیمی را معلوم نکنند تا اجحافی نشود. چون فقط سپاهان و پرسپولیس نیستند که متضرر می‌شوند و حداقل ۱۴ تیم دیگر لطمه می‌خورند. فقط دو تیم که نداریم و نباید تصمیم بر مبنای یک یا دو تیم گرفته‌ شود.

یاوری با تایید عملکرد سپاهان در نیم فصل دوم، تصریح کرد: سپاهان خیلی خوب عمل کرده ‌است. بالاخره در بازی‌هایی با بالا و پایین اتفاق وجود دارد. سپاهان ممکن است یک روز نتیجه لازم را نگیرد و در همان روز استقلال و پرسپولیس نتایج خوبی بگیرند که این در واقع دو سر ضرر می‌شود.

وی افزود: در این شرایط شیوع کرونا نیز بر سر راه سپاهان قرار گرفت و یک بازی هم این چنین برگزار نشد. به نظرم سپاهان راهی که باید می‌پیمود را طی کرد ولی باید قوی‌تر از سال گذشته عمل می‌کرد . البته بازی‌ها تمام نشده و هنوز ۹ هفته باقی مانده‌ است و نمی‌توان نظر قطعی داد.

پیشکسوت سپاهان پیرامون دیدار اخیر سپاهان و پرسپولیس با بیان این که مسئولین سپاهان حق دارند از فدراسیون بخواهند که به حرف‌هایشان گوش دهد، گفت: مدیران سپاهان دلایلی برای اثبات نظریه‌ خود دارند و باید بنشینند و به آن‌ها گوش دهند. همانطور که می‌دانید سپاهان بیشتر از این مسائل هزینه می‌کند و حق دارد که اظهار نظر کند و از مدیران فدراسیون بخواهد که به حرف‌هایشان گوش کنند.

یاوری در پاسخ به این سوال که آیا همچنان برای قهرمانی سپاهان شانس قائل است، اظهار کرد: شانس برای تیم‌های دیگر نیز به اندازه مساوی وجود دارد. پرسپولیس ۱۰ امتیاز جلوتر است و اگر بازی‌ها ادامه پیدا کند شانس اول پرسپولیس است. باید ببینیم که تیم‌های دوم چه می‌کنند.

کد خبر 420653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.