بی توجهی مسئولان به وضع رانندگان ناوگان حمل و نقل دهاقان

معاون سازمان حمل ونقل عمومی شهرداری دهاقان گفت: مسئولان ستاد مقابله با شیوع کرونا، هیچ توجهی به وضع رانندگان ناوگان حمل و نقل این شهر ندارند.

محمدحسن دانشوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به موارد اجرای پروتکل‌های بهداشتی در حوزه حمل و نقل این شهر، اظهار کرد: کنترل تردد در محدوده شهری و بین شهری و مبادی رودی و خروجی اماکن پر تردد بر اساس اصول فاصله‌گذاری هوشمند، از ابتدای اسفند تاکنون انجام می‌شود.

وی، افزود: رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی، تاکسی‌های تلفنی و اینترنتی ملزم به ضدعفونی خودروها و استفاده از ماسک و دستکش هستند.

معاون سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری دهاقان گفت: تا اطلاع ثانوی هر تاکسی باید تنها دو مسافر در صندلی عقب و یک مسافر در صندلی جلو سوار کند و تا اعلام نرخ کرایه جدید از سوی مراجع رسمی، از افزایش کرایه خودداری کند.

دانشوریان با انتقاد از کمبود مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش برای رانندگان ناوگان حمل و نقل شهرداری، تصریح کرد: مسئولان ستاد مقابله با شیوع کرونا هیچ توجهی به این سازمان ندارند، با اینکه استانداری، شبکه بهداشت و درمان را مسئول تأمین این اقلام کرده است، اما متأسفانه در دهاقان هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده و این اقلام در دسترس مسافران و رانندگان نیست.

وی با تاکید بر اینکه حمل و نقل بیشترین عاملیت را در شیوع کرونا دارد، یادآور شد: در دو ماه گذشته از ۴۰۰ لیتر مواد ضدعفونی، فقط سه لیتر به این سازمان اختصاص داده شده و هیچ سهمیه‌ای از ماسک و دستکش نیز تخصیص داده نشده است.

معاون سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری دهاقان با اشاره به کم شدن تعداد مسافران و مشکلات درآمدی که از این جهت برای رانندگان ایجاد شده است، خاطر نشان کرد: با وجود همه این مشکلات تاکنون هیچ تخلفی از رانندگان تاکسی‌های برون و درون شهری، تلفنی و اینترنتی گزارش نشده است.

دانشوریان گفت: چنانچه شهروندان موارد مشکوک یا تخلفی را مشاهده کردند آن را به صورت کتبی به سازمان حمل و نقل شهرداری گزارش دهند تا در کمیته انضباطی بررسی شود.

کد خبر 420498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.