جزئیات ساعت کاری آش و حلیم فروشی‌های اصفهان در رمضان ۹۹

رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: رستوران‌ها و آش و حلیم فروشی‌های بازار از ساعت ۱۳ می‌توانند به صورت بیرون بر فعالیت کنند و با توجه به ضرورت تامین مواد غذایی مورد نیاز برای افطار، محدودیت زمانی برای پایان فعالیت این واحدهای صنفی در نظر گرفته نشده است.

رسول جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آغاز ایام ماه مبارک رمضان و تبریک فرارسیدن این ماه، اظهار کرد: اتاق اصناف در سال‌های گذشته ساعت کاری کافی‌شاپ ها و تریا ها را در ماه‌ مبارک رمضان افزایش می‌داد اما با توجه به لزوم تعطیلی این واحدهای صنفی در شرایط قرنطینه، افزایش ساعت کاری کافی‌شاپ ها در ماه رمضان امسال مقدور نیست.

وی افزود: رستوران‌ها و آش و حلیم فروشی‌های بازار از ساعت ۱۳ می‌توانند به صورت بیرون بر فعالیت کنند و با توجه به ضرورت تامین مواد غذایی مورد نیاز برای افطار، محدودیت زمانی برای پایان فعالیت این واحدهای صنفی در نظر گرفته نشده است.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران با اشاره به مصوبه جدید ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا مبنی بر لزوم بازگشایی پاساژها، تصریح کرد: آرایشگران مردانه و زنانه، سالن های اجتماع و سالن‌های ورزشی داخل پاساژها همچنان نمی‌توانند فعالیت کنند و سایر اصنافی که اجازه فعالیت به آنها داده شده نیز ملزم به اجرای پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند.

جهانگیری اضافه کرد: فعالیت رستوران‌ها و غذاخوری‌ها همچنان به صورت بیرون‌بر و با رعایت قواعد بهداشتی بلامانع است.

وی ادامه داد: مدیریت نظارت و بازرسی اتاق اصناف اصفهان به صورت شبانه‌روزی اجرای قواعد فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند در روند فعالیت اصناف بازار را بررسی می‌کند و با واحدهای صنفی که این قواعد را رعایت نمی‌کنند برخورد قانونی می شود.

کد خبر 420477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.