توزیع ۵ مرحله بسته‌های بهداشتی بین پاکبانان سمنان

شهردار سمنان گفت: مرحله پنجم توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز پاکبانان شامل ماسک، ژل ضدعفونی‌کننده و دستکش آغاز شد.

به گزازش ایمنا، سیدمحمد ناظم‌رضوی با بیان اینکه در مرحله پنجم اجرای این طرح، توزیع بیشتر اقلام بهداشتی در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد:  تاکنون با اجرای چهار مرحله از این طرح، سه هزار عدد ماسک قابل شست‌وشو، یک‌هزار ژل و محلول ضدعفونی‌کننده و ۸۰۰ عدد دستکش به منظور ایمنی پاکبانان سمنانی در مقابل کرونا توزیع شد.

وی تاکید کرد: شهرداری سمنان برای حمایت حداکثری از پاکبانان در مقابل این بیماری، پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده است و تاکنون هیچ یک از مجموعه کارکنان شهرداری به ویژه پاکبان‌ها، رانندگان اتوبوس و کارکنان آرامستان که بیشتر در معرض خطر هستند، به بیماری کویید ۱۹ مبتلا نشده‌اند.

شهردار سمنان گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم تا پسماندهای عادی و روزانه‌ خود به ویژه زباله‌های بیماران کرونایی بستری شده در خانه را به طور کامل ضدعفونی و بسته بندی کنند و راس ساعت ۲۲ در درون‌ سطل زباله قرار دهند تا خطر ابتلای پاکبانان به بیماری به کمترین حد ممکن برسد.

ناظم‌رضوی گفت: شهروندان سمنانی در شرایطی که همچنان خطر کرونا وجود دارد، باید با حفظ  بهداشت فردی و عمومی، به نکات بهداشتی و مدیریت صحیح پسماندهای خانگی برای حفظ سلامت خود، خانوادها و پاکبانان توجه ویژه داشته باشند.

وی اضافه کرد: از روزهای ابتدای مقابله با شیوع کرونا، دستورالعمل کلی نحوه گندزدایی، الزامات ایمنی و اجرایی و نقاط حساس برای تمامی کارکنان شهرداری تدوین و ابلاغ شد.

شهردار سمنان تصریح کرد:  معابر شهر و مکان‌های پرتردد و نقاط حساس معابر شهری همچنان ضدعفونی می‌شود.

ناظم‌رضوی گفت: عملیات گندزدایی و مه‌پاشی به‌صورت شبانه در حال انجام است و تا زمان رسیدن به وضعیت سفید ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

کد خبر 420303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.