این روزها تنها قرآن می خوانم

چهارصد و چهل و یکمین شماره رسانه  الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "  این روزها تنها قرآن می‌خوانم تا آرامشم بیشتر شود " عنوان نخست این رسانه است که اختصاص به صحبت های گلنوش خسروی بازیکن لژیونر فوتبال بانوان ایران و ستاره سابق ذوب آهن دارد.

گلنوش خسروی به عنوان نخستین لژیونر فوتبال دختران ایران،  سال گذشته به تیم کوناک اسپور ترکیه پیوست . او ۴۰ روز است که در قرنطینه در ترکیه است و روزهای سختی را می‌گذراند و گفته است در این روزهای سخت تنها خواندن قرآن به او آرامش می دهد.

"آقایان میلیاردی می گیرند، انصاف نیست از قرارداد ناچیز ما کسر کنند" عنوان دیگری از این رسانه است که به مصاحبه صفورا جعفری کاپیتان بانوان سپاهان اشاره دارد. جعفری گفته است که مبلغ قرار داد بانوان بسیار کم است و بیشتر بازی های این لیگ انجام شده است  و تنها سه هفته بازی ها باقی مانده و انصاف نیست مبلغی از قرارداد بانوان کسر شود. وی عنوان کرده است که  شرایط آقایان با بانوان متفاوت است آن ها قرار دادهای میلیاردی دارند و ۹ هفته از مسابقاتشان باقی مانده است.

" آقای دبیرکل هنرهای خود را از یاد برده است " عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به مطلبی کنایه آمیز به  نشست بررسی وضعیت پرونده‌های انضباطی باشگاه ها  با حضور نبی در فدراسیون دارد. در این مطلب آمده است که در پایان این جلسه بنا شده است که از این پس جذب  بازیکن خارجی استاندارد شود. نبی تا همین چند هفته پیش عضو هیئت ‌مدیره پرسپولیس بود که جذب دو بازیکن خارجی آخر این تیم با شکست همراه بود و او یارانش در جذب بازیکن خارجی در پرسپولیس  به ویژه اوساگونا و استوکس فراتر از استانداردهای بین‌المللی ظاهر شدند!

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 420228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.