تفاهم‌نامه استفاده مشترک از خدمات نقشه‌برداران نظام مهندسی منعقد شد

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان گفت: تفاهم‌نامه استفاده مشترک از خدمات نقشه‌برداران نظام مهندسی جهت اجرای عملیات پیش تفکیک آپارتمان قبل از صدور گواهی پایان کار در چند محور بین شهرداری و سازمان ثبت اسناد و املاک منعقد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی بهبهانی ظهر امروز _چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه ۹۹ _ در آیین امضاء «تفاهم‌نامه استفاده مشترک از خدمات نقشه برداران نظام مهندسی جهت اجرای عملیات پیش تفکیک آپارتمان قبل از صدور گواهی پایان کار»، اظهار کرد: این تفاهم نامه مطالبه‌ای بود که سال‌ها اداره ثبت از شهرداری داشت.

وی تصریح کرد: برای ارائه خدمات مطلوب به مردم ارتباط بین شهرداری و اداره ثبت به هم گره خورده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان با بیان اینکه امروزه همه به اهمیت فعالیت شهرداری و خدمات ارائه شده آن اشراف کامل دارند، اظهار کرد: باید در برخی رویه‌ها و موضوعات مشترک بین شهرداری و دفاتر ثبت اسناد که مردم بین آن قرار گرفته‌اند، به فهم و ادبیات مشترک برسیم.

وی افزود: امضاء تفاهم‌نامه استفاده مشترک از خدمات نقشه‌برداران نظام مهندسی جهت اجرای عملیات پیش تفکیک آپارتمان قبل از صدور گواهی پایان کار در چند محور، چراغ روشنی برای روابط بین شهرداری و اسناد است و باعث ایجاد شفافیت برای مردم می‌شود.

بهبهانی ابراز امیدواری کرد: میوه صادقانه این خدمت را مردم بر سر سفره‌های خود احساس کنند.

وی تأکید کرد: فراتر از تفاهم نامه‌ای که امروز امضاء شد، باید بتوانیم هر چه بیشتر در حوزه خدمات شهری این ظرفیت را در اختیار شهرداری قرار دهیم تا با هزینه کمتر امور شهر به صورت روان‌تر انجام شود.

کد خبر 420168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.