بارش های رگباری موقت پدیده غالب استان اصفهان است

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان از تداوم بارش ها در مناطق جنوب، شمال و شمال شرق این استان خبر داد و گفت: روزهای شنبه و یکشنبه وزش باد شدید بسیاری از مناطق استان اصفهان را در بر می گیرد.

ویکتوریا عزتیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم ناپایداری های جوی در ۲۴ ساعت آینده، اظهار کرد: افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید پدیده غالب بسیاری از مناطق استان اصفهان در این مدت خواهد بود.

وی با بیان اینکه  بارش های رگباری موقت در نیمه جنوبی، شمالی و شمال شرق استان امروز و فردا پیش بینی می شود، افزود: وزش باد در روزهای شنبه و به ویژه یکشنبه در بسیاری از مناطق استان شدید خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به کاهش یک تا دو درجه ای دما در ۲۴ ساعت آینده، ادامه داد: چوپانان با دمای ۳۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای سه درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان پیش بینی می شود.

عزتیان اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۲۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

وی به بارندگی های پراکنده روز گذشته در سطح استان اشاره و اظهار کرد: بیشترین بارش ها از سمیرم با میانگین ۴.۸ میلی متر، کلانشهر اصفهان و کبوتر آباد با میانگین ۱.۱ میلی متر، مبارکه با ۱.۴ میلی متر و ورزنه با میانگین ۹ دهم میلی متر گزارش شده است.

کد خبر 420119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.