تولید محصولات فولادی ۶ درصد افزایش یافت

میزان تولید محصولات فولادی و شمش شرکت های بزرگ کشور در سال رونق تولید، (سال ۹۸) به ترتیب ۶ و ۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، فولاد سازان بزرگ طی ۱۲ ماهه سال گذشته، ۲۰ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۸۸۱ تن شمش تولید کردند.

از این میزان، شرکت های فولاد مبارکه ۹ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۶۵۱ تن، فولاد خوزستان ۳ میلیون و ۶۸۹ هزار و ۳۸۸ تن، ذوب آهن اصفهان ۲ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۷۴۱ تن، فولاد آلیاژی ۴۹۱ هزار و ۲۸۳ تن، گروه ملی فولاد ۱۹ هزار و ۳۹۸ تن، فولاد کاوه جنوب یک میلیون و ۱۵۷ هزار و ۴۸۴ تن، فولاد خراسان یک میلیون و ۱۶۸ هزار و ۶۸۲ تن، چادرملو یک میلیون و ۲۱ هزار و ۱۹۲ تن، آهن و فولاد ارفع ۸۶۵ هزار و ۳۰۷ تن، فولاد بناب ۲۶۸ هزار و ۷۵۵ تن تولید کردند.

تولید ۱۳.۳ میلیون تن انواع محصولات فولادی

همچنین ۱۰ شرکت بزرگ فولادی شامل فولاد مبارکه، ذوب آهن اصفهان، فولاد آذربایجان، فولاد خراسان، فولاد آلیاژی ایران، نورد و لوله اهواز، گروه ملی صنعت فولاد، فولاد اکسین، ورق خودرو چهارمحال و بختیاری و فولاد بناب، طی سال گذشته ۱۳ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۶۶۹ تن انواع محصولات فولادی تولید کردند.

میزان تولید آهن اسفنجی ۲۱ واحد تولیدکننده بزرگ طی سال ۹۸، حدود ۲۷ میلیون و ۳۶ هزار و ۴۳۱ تن بود که نسبت به سال گذشته، ۷ درصد رشد نشان می دهد. میزان تولید این شرکت ها در اسفند ماه، ۲ میلیون و ۳۸۶ هزار و ۳۸۱ تن بود که ۱۶ درصد افزایش یافت.

کد خبر 420118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.