تحقق صد درصدی بودجه ۱۵۵ میلیارد تومانی سال ۹۸ در منطقه سه

مدیرمنطقه سه شهرداری اصفهان گفت: بودجه ۱۵۵ میلیارد تومانی سال گذشته این منطقه با توجه به درخواست‌های پروانه ساختمانی شهروندان در روزهای پایانی سال تحقق یافت.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن اشاره به پروژه پیرایش شهری خیابان چهارباغ خواجو، اظهار کرد: خیابان چهارباغ خواجو از معابر قدیمی و تاریخی است و خیابان نمونه منطقه سه محسوب می شود که برای اجرای پروژه پیرایش شهری انتخاب شد.

وی با بیان اینکه درخصوص پیرایش شهری و ساماندهی تابلوهای کسبه و عملیات عمرانی خیابان چهارباغ خواجو اقداماتی انجام می‌شود، افزود: عملیات برداشت کف پیاده رو در غرب این گذر حدفاصل مکینه خواجو تا خیابان عافیت در حال انجام است و پس از آن عملیات زیرسازی، سنگفرش با نماکاری دیواره‌ها، همچنین متناسب سازی مسیر عبور معلولان و نابینایان با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال دردست اقدام است.

مدیرمنطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به دیگر پروژه‌های عمرانی این منطقه، خاطرنشان کرد: عملیات آسفالت‌برداری مرحله پایانی گذر دردشت و مقبره سلطان بخت آغا اجرا و در مرحله اجرای زیرسازی و بلوک فرش قرار گرفته است.

وی گفت: ادامه عملیات عمرانی زیرسازی و بلوک فرش گذر میرعماد معروف به چاه حاج میرزا که سال ۱۳۹۷ شروع شده بود دردست اقدام است که با آسفالت‌برداری، جدول‌گذاری و اجرای تاسیسات فضای سبز، بلوک فرش آن در سال‌ جاری انجام خواهد شد.

کارگر با اشاره به پروژه بازار اصفهان با عنوان میدان تا میدان، تصریح کرد : این عملیات با فرارسیدن نوروز تعطیل و با شروع فعالیت‌های سال جدید عمرانی منطقه، عملیات آسفالت برداری این پروژه آغاز شد.

وی از تحقق صد درصدی بودجه سال گذشته منطقه سه خبر داد و افزود: بودجه ۱۵۵ میلیارد تومانی سال گذشته این منطقه با توجه به درخواست‌های پروانه ساختمانی شهروندان درروزهای پایانی سال تحقق یافت.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات انجام گرفته این منطقه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، گفت: حذف مراجعات مردمی و حذف فیزیکی ارسال و دریافت پاسخ‌های دفاتر چنانکه درخواست پروانه‌ها، گواهی پایان سفتکاری و پایان کار از طریق اینترنت و سامانه‌های esup.isfahan.ir  و My.isfahan.ir انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برای افراد کهنسال که امکان دسترسی به سامانه را ندارند نیز تدابیری انجام شده که با ورود به منطقه با طی مراحل تب‌گیری و در اختیار قرار دادن دستکش و ماسک به اتاق خدمت هدایت شده و فرم درخواست را تکمیل و پس از آن کارکنان پیگیر موارد خواسته شده مراجعان می‌شوند.

کارگر اظهار کرد: ضدعفونی معابر و مراکز عمومی روزانه دو مرتبه در حال انجام است همچنین عابر بانک‌ها، پارک‌ها و وسایل حرکت درمانی، اسباب بازی‌ها و سرویس‌های بهداشتی عمومی نیز با استفاده از تکنولوژی‌های نوین ضدعفونی می‌شود.

وی با اشاره به هزینه ۳۰۰ میلیون تومانی فعالیت‌های اداره فرهنگی اجتماعی منطقه سه سال گذشته، گفت: فعالیت‌های فرهنگی این منطقه از ابتدای سال و دهه مبارک فجر با برگزاری مسابقات میدانی چوگان در میدان امام (ره) طی پنج مرحله انجام شد و ویژه برنامه‌های فواره شادی، محله و بازی و ویژه برنامه «تابستانه» در تابستان سال گذشته، برنامه های کتابساز، مسابقات دومینو و لبخند ویژه مدارس محدوده منطقه همچنین دیدار از خانواده های شهدا در هفته دولت، شب یلدا، دهه مبارک فجر و هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های خوب فرهنگی این منطقه محسوب می‌شود.

وی افزود: اهدای ۲۵۰ بسته حمایتی شامل بسته‌های ارزاق و بهداشتی به خانواده‌های کم بضاعت و خانواده های دارای بیماران کرونایی، همچنین نورافشانی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان (عج) از برنامه‌های انجام شده در سال جاری بوده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان افزود: اجرای برنامه‌های مجازی انرژی خونه شامل مسابقه فیلم یک دقیقه‌ای، مهارت‌های هوشی هشت‌گانه گاردنر و رویداد "مرغ سحر" که فعالیتی برای تولید موزیک ویدئو ویژه ماه مبارک رمضان و ولادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام علی (ع) است، همچنین برپایی سفره کرامت با توزیع حدود ۲۰۰ بسته ارزاق به مددجویان سطح منطقه و به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) از ویژه برنامه‌های اداره فرهنگی اجتماعی این منطقه است.  

کد خبر 420049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.