کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح حلقه حفاظتی با جاده قهجاورستان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح حلقه حفاظتی با جاده قهجاورستان و سه کیلومتر مسیر حلقه حفاظتی در مناطق ۱۰ و ۱۵ امسال آغاز می‌شود.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مدت اجرای بعضی پروژه‌های شهر مانند طرح حلقه حفاظتی به عنوان پروژه‌ای شش ساله، مرکز همایش‌ها، پروژه‌های میدان امام علی و قطار شهری از یک سال بیشتر است؛ بنابراین وقتی اعلام می‌شود پروژه شاخص سال بدان معنا است که برای آنها بودجه در نظر گرفته شده و اجرای آن در اولویت شهرداری اصفهان قرار دارد.

وی افزود: امسال اجرای ۷۳ پروژه شاخص در دستور کار شهرداری قرار گرفته که تعدادی از طریق مشارکت اجرا می‌شود و تعدادی دیگر باید مراحل طراحی و مطالعات را بگذراند.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه امسال عملیات رمپ و لوپ‌های تقاطع آفتاب حدود ۷۰۰ متر حلقه حفاظتی در منطقه ۱۰ تکمیل خواهد شد، افزود: آغاز عملیات تقاطع غیرهمسطح حلقه حفاظتی با جاده قهجاورستان و سه کیلومتر مسیر حلقه حفاظتی در مناطق ۱۰ و ۱۵ از دیگر پروژه‌های سال ۹۹ بشمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری تکمیل عملیات مجموعه پل‌های سردار سپهد شهید سلیمانی به عنوان یکی از پروژه‌های حلقه چهارم ترافیکی در مجاورت کارخانه قند بهره‌برداری می‌شود.

مظفر با اشاره به بهره برداری از ادامه بلوار فرزانگان، گفت: روزهای پایانی سال گذشته ادامه بلوار فرزانگان (مسیر ۴.۵ کیلومتری) تکمیل شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت، همچنین دو کیلومتر حلقه حفاظتی در منطقه ۱۴ و بخشی از تقاطع آفتاب افتتاح شد و در حال حاضر ترافیک خودروها در این مسیرها برقرار است.

وی خاطر نشان کرد: با بهره برداری از ادامه بلوار فرزانگان، دو کیلومتر حلقه حفاظتی در منطقه ۱۴ و بخشی از تقاطع آفتاب، تردد خودروهای سنگین از خیابان بعثت، سه راه نقشینه و چهارراه عاشق حذف شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان تاکید کرد: ادامه حلقه حفاظتی از پروژه شاخص امسال است که در سال ۹۹ بخشی از آن تکمیل و عملیات اجرایی بخش دیگر آن آغاز می‌شود تا اواسط سال۱۴۰۰ کامل بهره‌برداری شود.

کد خبر 419928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.