مدعیان معرفت دستمزدشان را تمام و کمال می خواهند

چهارصد و سی و نهمین شماره رسانه  الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "هزار اتفاق در این ۹ هفته ممکن است رخ دهد" عنوان نخست این روزنامه است که اشاره به صحبت های مهدی رجب زاده بازیکن سابق ذوب آهن دارد. وی معتقد است در صورت نیمه‌کاره ماندن لیگ برتر، انتخاب قهرمان لیگ و سهمیه‌های آسیایی غیرحرفه‌ای بوده و حق سایر تیم‌ها را پایمال خواهد کرد. او گفته که در ۹ هفته باقی مانده ممکن است هر اتفاقی رخ دهد.

"روزی که ذوب آهن جام را مفت و مجانی از دست داد" عنوان دیگری از این رسانه است که اشاره به مطلبی در مورد سیاه ترین روز گاندوها در تاریخ این باشگاه دارد. اتفاق تلخی که در فصل هشتم لیگ برتر برای سبزپوشان و فوتبال اصفهان رقم خورد. ذوب‌آهن تا قهرمانی در هشتمین دوره لیگ برتر فقط یک قدم فاصله داشت اما نمایش درخشان فولادِ مجید جلالی و نمایش ضعیف و به‌دور از انتظار برخی از بازیکنان ذوب آهن،  قهرمان لیگ را عوض کرد و در نهایت جام به استقلال رسید.

"مدعیان معرفت دستمزدهای خود را تمام و کمال میخواهند" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به اوضاع اقتصادی باشگاههای ایران و جهان در شرایط کرونایی دارد. در این اوضاع اکثر بازیکنان شاغل در لیگ های معتبر پا پیش گذاشته و داوطلبانه قرار داد خود را کاهش دادند اما در ایران برخی آقایان و افراد مدعی معرفت که همیشه از شرایط سخت اقتصادی گلایه دارند سکوت محض کرده و دستمزدهای خود را تمام و کمال می‌خواهند.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 419841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.