آخرین آمار ابتلا به کرونا در اصفهان در اول اردیبهشت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۸ بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های ۲۲ شهرستان استان اصفهان بستری شدند.

به گزارش ایمنا، آرش نجیمی در گفت و گو با بخش خبری صدا و سیمای مرکز اصفهان با اشاره به بستری شدن ۱۳۸ بیمار مشکوک به کرونا در اصفهان اظهار کرد: همچنین در این مدت ۱۰۹ بیمار بهبود یافته از مراکز درمانی این استان مرخص شده‌اند.

وی تعداد بستری شدگان بیماران مبتلا به کرونا در مراکز درمانی این استان را ۷۹۶ نفر بیان کرد و افزود: اکنون ۱۹۵ بیمار مبتلا به کرونا با وضعیت شدید بیماری در بخش های آی سی یو مراکز درمانی این استان تحت درمان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اظهار کرد: بیمارستان‌های خورشید، امین، غرضی و عیسی بن مریم جزء بیمارستان‌های مرجع بستری بیماران کرونایی کلانشهر اصفهان هستند که در پی قرطینه خانگی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ایام عید نوروز، اکنون تعداد بیماران کرونا در اصفهان به مرحله تثبیت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت رعایت نکردن بهداشت فردی و ترددهای غیر ضرور در خیابان‌ها ومعابر در اردیبهشت ماه با افزایش تعداد مبتلایان کرونا روبرو خواهیم شد.

نجیمی با تاکید بر لزوم ادامه رعایت بهداشت فردی و پروتکل‌های بهداشتی، گفت: شستشوی مرتب دست‌ها، در خانه ماندن، اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی برای پیشگیری از این بیماری نفس گیر همچنان لازم است.

کد خبر 419826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شیخ هادی هژیر از اصفهان IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    1 1
    بنده الان نزدیک به دوماه در خانه هستم لطفا مردم فقط برای ضروریات از خانه بیرون بروید با تشکر از همه