آرات حسینی و تتلو علیه علی کریمی! + سند

اینستاگرام علی کریمی مورد هجوم شدیدی قرار گرفته که به آرات حسینی و امیرحسین مقصودلو ارتباط مستقیم دارد.

به گزارش ایمنا آرات حسینی آرات حسینی متولد ۸ مهر ۱۳۹۲ است که  با مربیگری پدرش از سن یک سالگی فعالیت خود را در ژیمناستیک و آکروبات شروع کرده، ویدِویی از او به تازگی مورد توجه مسی و باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.

ماجرای آرات حسینی و علی کریمی

آرات حسینی که مخاطبان زیادی در اینستاگرام دارد، به دفعات در صحبت‌هایش به علی کریمی ابراز علاقه کرده و پدر او نیز تاکید داشته که یکی از الگوهای آرات، شماره ۸ سابق پرسپولیس است اما جنجال‌هایی در فضای مجازی با محوریت  علی کریمی- آرات حسینی اتفاق افتاد. ماجرا از آن جا آغاز شد که در صفحه اینستاگرام آرات حسینی که توسط پدرش مدیریت می‌شود، عکسی منتشر شد که نشان می‌داد علی کریمی، صفحه‌ وی را از بلاک کرده و این اتفاق با واکنش پدر آرات همراه بود.

آرات حسینی

پدر آرات با انتشار تصویری نوشت: علی آقا کریمی سال‌ها برام اسطوره بود. مادر آرات میدونه چقدر ازش تعریف کردم تو خونمون. همه جا عکس‌های کریمی بود. آرات بیشترین پست‌ها را برای علی آقا گذاشت. این همه ابراز علاقه هیچ واکنشی نداشت، اما حرف‌های یک روز باعث بلاک کردن آرات شد. عجیبه واقعا. اسطوره سال‌های سال من اینگونه واکنش نشون میده. اما از این همه ابراز علاقمون حتی کوچک‌ترین کاری نکرد. همیشه سلامت باشید. دیگه اسطوره ما نیستی. فقط دو تا طرفدار از دست دادی بین این همه طرفدار.

آخرین صحبت‌های آرات حسینی درباره علی کریمی چهار روز پیش از این جنجال بود؛ او در مصاحبه ای گفت: در ایران علی کریمی را دوست دارم. بابام عاشق اوست. علی کریمی را از نزدیک ندیدم اما از طریق تصویری با هم صحبت کردیم. می‌خواهم از علی کریمی هم بهتر شوم! فکر کنم از او دریبل نخورم و شاید دریبل هم زدم.

با توجه به اینکه پدر آرات در تصویری که منتشر کرده نوشته است: حرف‌های یک روز باعث بلاک کردن آرات شد، مشخص نیست که چه صحبت‌هایی بین طرفین به صورت مستقیم یا غیر مستقیم رد و بدل شده که این واکنش علی کریمی را به همراه داشته ولی هرچه بوده، این اتفاق با هجمه و واکنش‌های زیادی در اینستاگرام کاپیتان پیشین تیم ملی و پرسپولیس همراه بوده است.

آرات حسینی

بعد از آنکه عکس صفحه بلاک شده آرات توسط علی کریمی منتشر شد، تتلو که از خواننده‌های پُرحاشیه و علاقه‌مند به آرات است، به حمایت از این ئرزشکار کم سن و سال پرداخت و در حالی که در گذشته به علی کریمی علاقه‌مند بود، علیه او مطالبی منتشر کرد، همین اتفاق موجب شد تا هواداران این خواننده به صفحه اینستاگرام علی کریمی هجوم ببرند و به او فحاشی کنند. این اتفاق با واکنش هواداران کریمی نیز همراه بود و موجب شده تا این لحظه بیش از ۹۸ هزار کامنت زیر پست آخر او گذاشته شود.

پس از این اتفاقاتِ چند ساعته، آرات حسینی در ویدئویی کوتاه گفت: تتلو انقدر خودتو ناراحت نکن. من بالاخره یک روز به بارسلونا یا رئال میرم و توپ طلا رو می‌گیرم. وقتی توپ طلا را گرفتم، تمام مردم دورم را می‌گیرند.

پدر آرات حسینی ویدئوی دیگری از او منتشر کرد که در آن، آرات می‌گوید: الان داشتم فکر علی کریمی رو می‌کردم. همه رو دریبل زد. پیش کرنر رفت و به دروازه‌بان هم یک پا- دو پا  و بعد گل زد. توی واقعی هم از این کارها کرده. البته الان دیگه مربی شده ولی بازم می‌تونه یک پا- دو پا و دریبل بزنه ولی دیگه نمی‌تونه فوتبال بازی کنه. مربی شده و گذشته. خیلی خیلی دوستش دارم.

سپس پدر آرات عکسی که در اینستاگرام از بلاک شدن صفحه فرزندش توسط علی کریمی گذاشته بود را برداشت تا به نوعی به این حواشی خاتمه دهد.

بعد  از چند ساعت، پدر آرات حسینی مجددا تصویری در اینستاگرام فرزندش منتشر کرد و از رفع بلاک توسط علی کریمی‌ خبر داد و پیام جدیدی برای او نوشت.

آرات حسینی

یک رسانه نوشت: حتی باورش هم سخت است که گروهی به علی کریمی توهین کردند چون پست آرات حسینی را لایک نکرده و واکنشی به ابراز علاقه پسرک نداشته است و وارد بازی پدر او نشده است!

اتفاق این قدر عجیب است که حتی نوشتن درباره اش را سخت می‌کند. علی کریمی پست پسرکی که مسی برگردانش را لایک کرده و برایش پستی گذاشته، را لایک نکرده. این باعث دلخوری پدر این بچه شده است و رفته پستی در اینستایش گذاشته که علی کریمی را به دلیل عدم حمایت از آرات و شکستن قلبش بلاک کرده اند. بعد نوبت تتلو شده تا بیاید و در دفاع از آرات به علی کریمی حمله کند...

پدر آرات در ادامه در یک استوری نوشت من از علی کریمی نخواستم با من لایو یا برای من کامنت بذاره.

کد خبر 419740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    9 2
    اینا مشکل دارن. خودشون میگن. خودشونم جواب میدن