تفکیک قرارداد حرفه ای و غیر حرفه ای از منظر استاد بوحمدان!

چهارصد و سی و هشتمین شماره رسانه  الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، " استاد بوحمدان دریافتی های میلیاردی خود و سایر ایرانی ها را کم و غیر حرفه ای خواند" عنوان نخست این روزنامه است که اشاره به اظهار نظر بوحمدان بازیکن ذوب آهن در مورد بحث احتمالی کاهش قراردادها دارد. بوحمدان درباره این که گفته شده است دستمزد بازیکنان ایرانی هم مثل سایر جهان باید کسر شود، گفته است که این موضوع درست نیست چرا که بنظرش قرارداد بازیکنان ایرانی برخلاف اروپایی حرفه ای نیست! و نیاید با بازیکنان خارجی مقایسه شود. خلاصه اینکه استاد بوحمدان میلیارد میلیارد دریافتی و قرارداد خود و بسیاری از بازیکنان ایرانی را حرفه ای نمیداند. جالب است!

"چه خبر از دوران پسا کی روش آقایان؟" عنوان دیگری از این رسانه است که اختصاص به مطلبی درباره سرنوشت فوتبال ایران پس از خروج کی روش دارد. نویسنده این مطلب گفته است که منتقدان چرا به دوران «پسا کارلوس» نمی‌اندیشند. مگر قرار نبود پس از کی‌روش، یکی در اندازه‌های زیدان، کیلنزمن و مورینیو روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی کشورمان بنشیند؟ پس چگونه شد که از زیدان به اسکوچیچ رسیدیم؟ این مربی بدون داشتن سابقه مربیگری در لیگ‌های کلاس بالا یا تجربه در تیم‌های ملی، چگونه یک شبه سرمربی تیم ملی ایران شد؟ کسی که حتی جام جهانی را روی سکوها تجربه نکرده از چه طریقی به اینجا رسید؟

"حتی تیم های پنجم و ششم هم شانس قهرمانی دارند" عنوان پایانی صفحه نخست این رسانه است که اختصاص به صحبت های بختیار رحمانی دارد. رحمانی گفته است که تیم پنجم و ششم شانس قهرمانی دارند و چطور می‌شود تیم صدرنشین را قهرمان اعلام کرد. کسانی که چنین حرفی میزنند عقل سالمی ندارند. احمقانه است که بخواهند لیگ را تعطیل کنند و پرسپولیس قهرمان اعلام شود.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 419645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.