جنجال مجیدی با پیراهن الغرافه مقابل پرسپولیس / پرسپولیس ۱-۱ الغرافه + فیلم بازی

فرهاد مجیدی در دوران حضورش در الغرافه قطر، همراه با این تیم برای بازی برابر پرسپولیس به تهران سفر کرد. او از زمین مسابقه اخراج شد اما پس از آن در حالی که پیراهن آبی را زیر لباس الغرافه داشت به سمت سکوهای پرسپولیسی رفت و حرکتی جنجالی را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در فصل ۲۰۱۲ لیگ قهرمانان در حالی با الغرافه هم‌گروه شد که این تیم قطری ستاره رقیب سنتی سرخ‌ها، یعنی فرهاد مجیدی را در اختیار داشت. در این بازی هر چند الغرافه ابتدا از میزبان خود پیش افتاد اما گل دقایق پایانی علی کریمی مسابقه را به تساوی کشاند. اما نکته مهم این دیدار در خارج از جریان بازی اتفاق افتاد.

از همان ابتدای بازی کری‌ فراوانی میان مجیدی با هواداران پرسپولیس شکل گرفته‌ بود و شعارهایی علیه او داده می‌شد. این روند ادامه داشت تا فرهاد مجیدی به دلیل تمارض کارت زرد دوم را از داور دریافت کرد و از زمین اخراج شد. او در هنگام خروج پیراهن الغرافه را از تن در آورد تا لباس آبی‌اش حسابی هواداران سرخپوش را در این نبرد آسیایی عصبانی کند. او سپس به سمت سکوهای پرسپولیسی پیش رفت و با نشان دادن عدد چهار که نماد پیروزی‌های پشت سری بود که خود مجیدی همراه با استقلال در دربی به دست آورده‌ بود بر آتش خشم طرفداران رقیب افزود تا آن‌ها هم با شعارهایشان از خجالت مجیدی در آیند.

هر چند حرکت مجیدی جنجالی و شاید کمی ناپسند در یک مسابقه بین‌المللی محسوب می‌شد، اما او توانست برای نخستین بار یک عدد را برای کری خوانی با همشهری تیم محبوب‌اش به سکوهای آبی‌پوش دربی‌ها هدیه دهد.

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۲ - مرحله گروهی

استادیوم: آزادی تهران

تاریخ برگزاری: ۳۰ فروردین ۱۳۹۱

پرسپولیس ۱-۱ الغرافه

کد خبر 419475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.