درخواست شهرداری برای نصب ماسک/زیارت دوباره در آرامستان باغ رضوان

در این بسته خبری از کاهش ۹۰ درصدی ورود و خروج مسافر از پایانه امام رضا(ع) تا درخواست شهرداری برای نصب اپلیکیشن ماسک و بروزرسانی ۶۸ کاربری در نقشه قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

مبارزه آتش نشانی بندر ماهشهر با کرونا ادامه دارد

بهروز محسنی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرماهشهر گفت: سازمان آتش نشانی از ابتدای ورود کرونا به شهرستان با هماهنگی روند خدمات رسانی خود را در این حوزه آغاز کرد.

اپلیکشین ماسک را نصب کنید

شهرداری تهران از مردم برای نصب و فعال سازی اپلیکشین ماسک دعوت کرد.

کاهش ۹۰ درصدی ورود و خروج مسافراز پایانه امام رضا(ع)

محسن شریعتی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری مشهد از کاهش ۹۰ درصدی ورود و خروج مسافر از پایانه امام رضا(ع) درفروردین ماه ۹۹ خبرداد.

دستورالعمل پیشگیری از کرونا برای کارگاه‌های ساختمانی تهران

عبدالرضا گلپایگانی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از تدوین و ابلاغ دستورالعمل ضوابط پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کارگاه‌های ساختمانی شهر تهران خبر داد.

آغاز فعالیت ناوگان اتوبوسرانی بجنورد

حمیدرضا شافعی، سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد گفت: در قالب اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند، فعالیت اتوبوس‌های درون‌شهری مرکز استان خراسان شمالی از امروز با ۷۰ درصد ظرفیت آغاز شد.

بروزرسانی ۶۸ کاربری در نقشه قزوین

حمید ضیایی، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت: ۶۸ مورد از کاربری‌های مختلف شهر در نقشه قزوین بروزرسانی شده است.

مهار آتش سوزی یک واحد مسکونی در بابل

سید مازیار حسنی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: با تلاش آتش نشانان آتش سوزی شبانگاهی یک باب منزل مسکونی روستایی در بابل مهار شد.

دفن مستقیم زباله در قم روزانه ۳۰۰ تن کاهش یافت

سید امیر سامع، معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: ۳۰۰ تن پسماند شهری در روز به جای دفن، در سیستم جداسازی و تولید کود کمپوست و پسماند خشک قرار گرفته است.

زیارت دوباره اهل قبور در آرامستان باغ رضوان اصفهان

احمدرضا مرادی، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: پس از بسته بودن آرامستان باغ رضوان از روزهای پایانی سال گذشته به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بار دیگر فرصت زیارت اهل قبور برای بازماندگان و بستگان فراهم شده است.

توسعه طرح‌های عمرانی در مناطق کم برخوردار ساری

عباس رجبی، شهردار ساری گفت: یکی از سیاست‌های اجرای در حوزه مدیریت شهری توسعه طرح‌های عمرانی و خدماتی در مناطق کم‌برخوردار است.

کد خبر 419456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.