پیشنهاد خارجی برای ستاره ملی پوش، تراکتور به دنبال مدافع تیم فرهاد

با وجود تلاش باشگاه ها و فدراسیون برای کاهش دستمزد بازیکنان بعد از گذشت بیش از یک ماه از تعطیلی لیگ هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - شنبه ۳۰ فروردین ماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می خوانید؛

"خبر ورزشی" با عنوان "آسیا یک توپ طلا به من بدهکار است" به اظهارات علیرضا بیرانوند گلر درخشان تیم ملی و پرسپولیس پرداخت، کسی که با قرار گرفتن بین سه نامزد نهایی بهترین بازیکن سال آسیا ارزش خود را به فوتبال دوستان آسیایی نشان داد، البته که خودش معتقد است باید به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا نیز شناخته می‌شد.

"گل" با عنوان "به زور نمی‌توانند" به تلاش فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها برای کاهش قرارداد بازیکنان پرداخت، اتفاقی که تا امروز در اکثر نقاط جهان به جز ایران رخ داده است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "پیشنهاد خارجی برای ستاره ملی پوش، تراکتور به دنبال مدافع تیم فرهاد" به آزمون سخت سعادتمند در نگه داشتن شاکله اصلی تیم استقلال پرداخت کاری که به دلیل شرایط سخت اقتصادی استقلال کار آسانی نیست.

"خراسان ورزشی" با عنوان "تهران تنها گزینه میزبانی مشترک" به شانس بالای تهران برای برگزاری فشرده و متمرکز بازی‌های لیگ برتر پرداخت.

"ایران ورزشی" با عنوان"کاسبان تحریم" به کسر ۷۰۰ هزار دلار از یک میلیون  دلار فدراسیون ایران در فیفا پرداخت، اتفاقی که با پرداختی ۲۸۰ هزار دلاری اردیبهشت ۹۶ طلب ایران در فیفا را بسیار اندک کرده است.

"پیروزی" با عنوان "۱۹ سال پس از آن  روز تلخ" به روز خداحافظی احمدرضا عابدزاده پرداخت، کسی که در تیم ملی و پرسپولیس و استقلال خوش درخشید تا نام او در تاریخ به نیکی یاد شود.

"صدای سپاهان" با عنوان "مگر قرار است عجایب دنیا را بیشتر کنیم"قهرمانی پرسپولیس را به صورت زود هنگام از زبان میرزایی عجیب دانست.

کد خبر 419329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.