۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
ترابی و بشار در آستانه ترانسفر شدن

با توجه به وضعیت مالی ضعیف باشگاه پرسپولیس هر روز شایعات جدیدی در خصوص انتقال بازیکنان این تیم به تیم‌های خارجی به گوش می‌رسد.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "ترابی همبازی قلی زاده یا محمدی در بلژیک" به جدی تر شدن پروسه لژیونر شدن مهدی ترابی پرداخت، کسی که این فصل مهم‌ترین عامل اختلاف پرسپولیس با مدعیان بود و بارها با گل‌های سه امتیازی خود پرسپولیس را به خواسته خود رساند.

"گل" با عنوان"مهندس می‌پرد" به احتمال بالای رفتن بشار رسن از پرسپولیس و ترانسفر شدن او به اروپا پرداخت، انتقالی که پرسپولیس با درست انجام دادن آن هم می‌تواند درآمد خوبی را کسب کند و هم بشار رسن نیز می‌تواند آینده خوبی برای خود بسازد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "ارزش این عنوان از ۱۰ توپ طلا بیشتر است "  به اظهارات علیرضا بیرانوند بعد از انتخاب به عنوان بهترین آسیایی تاریخ جام جهانی پرداخت، عنوانی که با نظر اکثریت کاربران ای اف سی  صورت گرفت تا داستان‌های خوب گرفتن پنالتی رونالدو توسط بیرانوند بار دیگر زنده شود.

"خراسان ورزشی" با عنوان "پول رضایت‌نامه بیرانوند تنها دریافتی بشار " به وضعیت پرداختی بد باشگاه پرسپولیس به بازیکن عراقی این تیم پرداخت، کسی که در این فصل و سال‌های گذشته نیز تاثیر زیادی در درخشش های پرسپولیس داشته است.

"ایران ورزشی" با عنوان"شکوفایی ام را در المپیک ببنید" به اظهارات حمیده عباسعلی بانوی المپیکی ایران پرداخت، کسی که برخی شایعه‌ها در خصوص عدم رسیدن او به المپیک وجود داشت که با تعویق المپیک این شایعات نیز به پایان رسید تا چشم‌های میلیون‌ها ایرانی به بازی‌های سال آینده او باشد.

"پیروزی" با عنوان"خرداد؛ ماه فوتبال پسا کرونا" به احتمال پیگیری لیگ برتر در خردادماه سال جاری پرداخت، البته که با توجه به وضعیت موجود نمی‌توان زنان مشخصی را برای آغاز لیگ قائل شد.

"صدای سپاهان" با عنوان "یعقوب کریمی در مسیر بوندسلیگای ۲" به احتمال ترانسفر شدن هافبک سابق سپاهان پرداخت.

کد خبر 419115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.