۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
بزرگراه شهید خرازی تعریض می‌شود

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان از آغاز عملیات تعریض گذر بزرگراه شهید خرازی در سال جاری خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه ۱۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

کاووس حقانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تعریض بزرگراه شهید خرازی با هدف تسهیل در تردد خودروها و رفت و آمد شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به دیگر پروژه‌های عمرانی منطقه دو در سال جاری، تصریح کرد: احداث خانه کودک در حاشیه پارک قلمستان از پروژه‌های امسال این منطقه است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان افزود: برای احداث خانه کودک در حاشیه پارک قلمستان که مراحل طراحی و دریافت مجوزهای مربوط به آن در سال ۹۸ انجام شده، ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری در نظر گرفته شده که امیدواریم به مرحله کلنگ‌زنی برسد.

وی با اشاره به در نظر داشتن بهترین طراحی برای این خانه کودک، گفت: این منطقه سعی دارد خانه کودک کنار پارک قلمستان را با استفاده از تجاربی که شهرداری اصفهان در خانه کودک تخصصی حاشیه زاینده رود کسب کرده است و بررسی نقاط قوت و ضعف آن، به صورت کارآمدتر احداث کند.

حقانی از احداث منبع آب دهنو با اعتباری معادل هشت میلیارد ریال خبر داد و خاطرنشان کرد: آزادسازی گذرگاه‌های خیابان ملت و آیت الله مدرس نجفی، تملک مابقی پلاک‌های در مسیر کندروی امام خمینی حدفاصل پل شهیدان امینی، تملک و احداث خیابان ۳۰ متری شهرک رسالت و آزادسازی گلوگاه کندروی اتوبان شهید خرازی بعد از پارک قلمستان از دیگر پروژه‌های مهم منطقه دو در سال جاری است.

کد خبر 418950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.