۹ بازی را حتما باید ببریم

چهارصد و سی و سومین شماره رسانه  الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "صلصالی و استکی تمرینات ما را کنترل میکنند " عنوان اصلی این روزنامه است که اختصاص به صحبت های قاسم حدادی فر کاپیتان ذوب آهن دارد . قاسم حدادی فر بازی در مورد شایعات تعطیلی تمرینات ذوب آهن گفته است که درست است که سرمربی ما در ایران نیست اما آقایان حسن استکی و  محمدصلصالی تمرینات ما را کنترل می کنند و هرروز برای ما برنامه تاکتیکی جدید می فرستند.

" برای سربلندی سپاهان باید ۹ بازی مان را حتما ببریم " عنوان دیگری از این رسانه است که اختصاص به صحبت های امید نورافکن دارد . نورافکن در مصاحبه ای در مورد برخی از حواشی ایجاد شده در پیرامونش گفته است که برای اینکه باعث سربلندی سپاهان بزرگ شویم باید همه 9 بازی باقی مانده (به جز بازی با پرسپولیس) را ببریم و امیدوارم این اتفاق بیفتد و در رتبه خوبی در انتهای فصل قرار بگیریم.

"فوتبالیست ها حداقل خود را در خسارت باشگاه ها سهیم کنند " عنوان پایانی این رسانه است که اشاره به صحبت های رسول کربکندی پیشکسوت فوتبال اصفهان دارد . کربکندی عنوان داشته است که در این شرایطی که کرونا دنیا را تحت تاثیر قرار داده، کل دنیا دچار خسارت و ضرر مالی شده اند. و باید فوتبالیست ها نیز در ضرر و زیان های مالی سهیم شوند و نباید فقط باشگاه ها متضرر شوند.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 418852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.