برگزاری مسابقات مولای عرشیان و بانوی قدسیان بعد از پایان شیوع کرونا

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، تفریحی، ورزشی شهرداری اصفهان گفت: اگر شیوع ویروس کرونا تا ماه رمضان و زمان شروع مسابقات مولای عرشیان و بانوی قدسیان وجود داشته باشد، این رقابت ها برگزار نخواهد شد و به زمان دیگر موکول می‌شود.

حبیب الله ناظریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با برگزاری مسابقات مولای عرشیان و بانوی قدسیان که هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می شد، اظهار کرد: برگزاری این مسابقات بستگی به شرایط شهر و کشور دارد. اگر شیوع این بیماری تا زمان شروع مسابقات وجود داشته باشد، این رقابت ها برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد: نتیجه جلسه ای که در رابطه با این موضوع برگزار شد این بود که اگر شیوع این بیماری طول کشید، این رقابت ها با تعویق در زمان دیگری که احتمالا اواخر خردادماه است با همین عنوان برگزار خواهد شد و این دیدار ها لغو نمی شود.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، تفریحی، ورزشی شهرداری اصفهان، افزود: همه باید برای جلوگیری و پیشگیری از شیوع این ویروس تلاش کنیم. زمانی که خطر ویروس بر طرف شد ما این مسابقات را برگزار خواهیم کرد.

ناظریان اضافه کرد: تبعات شیوع این ویروس روی برنامه‌های ورزش ایران تاثیر گذار بود و این بلاتکلیفی سخت است. اکنون همه باشگاه ها تعطیل است و باید برنامه های ورزشی را دقیق و کارشناسی شده انجام داد. 

وی ادامه داد: لغو مسابقات یک حسن خوب داشت و این بود که اهالی ورزش در فضای مجازی آن را رها نکردند و ورزش را همه گیر تر کرده اند.

کد خبر 418763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.