خطر تعلیق فوتبال ایران/ دریافتی نجومی کی‌روش

بعد از اظهارات جنجالی کفاشیان حالا خطر تعلیق فوتبال ایران از سمت فیفا وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - سه شنبه ۲۶ فروردین - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:


"خبرورزشی" با عنوان "استقلال هم ۹ امتیاز جلو بود اما قهرمان نشد" به اظهارات پرویز مظلومی در خصوص احتمال پایان لیگ و معرفی پرسپولیس به عنوان قهرمان پرداخت، کسی که روزهای خوبی را روی نیمکت استقلال تجربه کرد و حالا امیدوار است با ادامه فصل استقلال بتواند با اوج گیری دوباره به پرسپولیس برسد.


"گل" با عنوان"خطر تعلیق فوتبال ایران به خاطر دروغ گویی به فیفا" به عواقب مصاحبه جنجالی کفاشیان پرداخت، مصاحبه‌ای که در آن کفاشیان اظهار کرده بود که در بعضی از اوقات به فیفا دروغ می‌گفته اند.


"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "پاسخ آنتورپ به پرسپولیس: فعلا از پول خبری نیست"  به موضوع دریافتی باشگاه پرسپولیس از تیم مقصد بیرانوند پرداخت، تیمی که لیگ آن را تعطیل اعلام کردند و قهرمان نیز مشخص شد و حالا با خیالی آسوده تر می‌تواند به فکر نقل و انتقالات بدهی‌های خود باشد.


"هدف" با عنوان "کی برد؟ کی خورد؟" به شائبه‌های واریز پاداش صعود به جام جهانی به کی‌روش پرداخت، مقداری که به اعتقاد برخی منابع از پاداش مربیان قهرمان و نایب قهرمان نیز بیشتر بودن است.


"ایران ورزشی" با عنوان"اصطبل ۱۰ میلیاردی سردار" به داستان ۲۳ اسب سردار آزمون و آرزوهای خود پرداخت، کسی که حداقل در فوتبال نشان داده است استعداد خاصی دارد و شاید بعد از فوتبال در اسب سواری نیز شکوفا شود.


"پیروزی" با عنوان"هشدار جدی بشار" به اظهارات اخیر بشار و اعتراض او به مدیران و بدقولی آنها پرداخت، بدقولی‌هایی که به قول او می‌تواند پیراهن سرخ‌ را از تن هافبک خلاق عراقی در بیاورد.


"صدای سپاهان" با عنوان "۹ برد پیاپی ماموریت مهم سپاهان در لیگ است " به اظهارات امید نورافکن در خصوص احتمال ادامه لیگ پرداخت، راهی که به قول نورافکن تنها راه قهرمانی لیگ برای سپاهان است.


"سبز سبزم" با عنوان "رونالدو هم اندازه من نمی‌تواند به هوا بپرد" اظهارات وفا هخامنش بازیکن جوان ذوب آهن پرداخت، کسی که می‌تواند آینده‌ای روشن را برای خود بسازد.

کد خبر 418750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.