۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
دل پیرو: فوتبال باید تغییر کند

اسطوره سابق یوونتوس در مصاحبه اخیر خود از نیاز به تغییر قوانین و شرایط فوتبال ایتالیا برای برگزاری بهتر رقابت های ورزشی صحبت کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا دات نت، الساندرو دل پیرو، اسطوره یوونتوس اعتقاد دارد که پس از طی شدن دوران همه گیری ویروس کرونا، فوتبال ایتالیا تغییر خواهد کرد و دیگر هیچکس نمی تواند پنهان شود.

وی در گفتگو با گاتزلا دلو اسپورت در رابطه با تاثیر کرونا گفت: در حال تجربه چیزی در دنیا هستیم که برای همیشه ما را تغییر خواهد داد. شرایط در آمریکا (دل پیرو در حال حاضر در آمریکا زندگی می کند) درست مانند شرایطی است که در ایتالیا اتفاق افتاد و تنها تعویق چند هفته ای میان این دو کشور وجود دارد.

دل پیرو افزود: در ابتدا همه این بیماری را دست کم می گرفتند و حالا همه دچار اضطراب و ترس شده اند. اما به نظر من آگاهی از این که رفتار ما می تواند بر زندگی خودمان و دیگران تاثیر بگذارد، باعث شده است که افراد مسئولیت کارهای خود را برعهده بگیرند.

اسطوره یوونتوس با اشاره به شانس بیشتر یوونتوس برای قهرمانی در سری آ ایتالیا در صورت ازسرگیری مسابقات اظهار کرد: نمی توانیم پیشبینی قطعی درباره سرنوشت لیگ داشته باشیم و اینطور نیست که یوونتوس حتما قهرمان شود. تیم های ایتالیایی بازیکنان خوب و تکنیک دارند. این عوامل در شرایط سخت به کمک تیم ها می آید و هر تیمی که شرایط بهتری داشته باشد در نهایت موفق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نمی دانم با توجه به شرایط فعلی دنیا در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد اما حقیقت این است که دیگر نمی توانیم پنهان شویم. نکته این است که نباید فقط به شرایط فعلی نگاه کنیم و باید فکر آینده را هم بکنیم. در مسائل اقتصادی باید تجدید نظر شود چراکه پس از اتفاقات اخیر، تیم ها نمی توانند صرفاً درآمد و خرج خود را در نظر بگیرند و باید شرایط سخت این چنینی را هم در ذهن داشته باشند. دیگر بحث هزینه های جاری نیست و تیم ها لازم است پس اندازی برای گذر از روزهای سخت داشته باشند.

دل پیرو افزود: ما باید پس از پایان همه گیری ویروس با مردم روبرو شویم. رابطه فوتبال و مردم به طور کامل از بین رفته و فوتبال ایتالیا در قرنطینه کامل است. این فاصله میان هواداران و بازیکنان نیز وجود دارد. فوتبال ایتالیا باید در نحوه برگزاری ورزش حرفه ای تجدید نظر کند. البته این تجدید نظر باید با حفظ آرمان ها و سنت های خاص ما انجام شود اما باید شرایط برگزاری رقابت های ورزشی حرفه ای در ایتالیا را به شرایط کشور آمریکا نزدیک کنیم. به عقیده من باید مقررات را کاهش دهیم و بیشتر تمرکز خود را بر لذت بردن از تماشای فوتبال و رقابت های آن بگذاریم.

کد خبر 418479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.