ثبت رکورد جدید تولید مصالح سازمان عمران در سال جهش تولید

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: با شروع سال جدید و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم جهش تولید در سال ۹۹، در اولین قدم، مجتمع تولیدی صفه متعلق به سازمان عمران به رکورد جدید تولید هشت هزار و ۶۰۰ تن مصالح صرفا در سنگ شکن‌ها دست یافت.

مجید طرفه تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان عمران به عنوان بازوی توانمند شهرداری وظیفه اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح کلانشهر اصفهان را دارد که از شاخص‌ترین آنها می توان پروژه‌های مجموعه پل‌ها وتقاطع غیرهمسطح سردار سلیمانی، تقاطع غیرهمسطح آفتاب و ادامه بلوار فرزانگان را نام برد.

وی افزود: مجتمع تولیدی صفه متعلق به این سازمان به عنوان بزرگترین تولید کننده، تولید مصالح و مواد اولیه مورد نیاز ساخت پروژه‌هایی از این دست را بر عهده دارد که با همت و تلاش کارکنان و متخصصان خود و با رعایت تمام پروتکل‌ها و الزامات بهداشتی در خصوص ویروس کرونا در زمان حاضر، در روزهای آغاز به کار پس از تعطیلات، موفق به تولید بیش از هشت هزار و ۶۰۰ تن مصالح در یک روز (صرفا سنگ شکن‌ها) شده است که در کل ادوار کاری سازمان بی‌سابقه بوده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان ابراز امیدواری کرد: در سال جاری با پشت سر گذاشتن مشکلات ناشی از شرایط حاد شیوع بیماری کرونا در جامعه بتوانیم با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های ایجاد شده و پروژه‌های مرتبط و بهبود فرایند و مدیریت هزینه‌ها، جهش حداکثری در تولید محصولات داشته باشیم.

طرفه‌تابان گفت: در حالی مجموع محصولات آسفالتی تولید شده توسط کارخانجات سازمان عمران به این میزان رسیده است که فعالیت تولید و اجرایی آسفالت به صورت شبانه روزی توسط پرسنل سازمان در حال انجام است و اقدامات در زمینه افزایش میزان تولید آسفالت و عبور از مرز ۱۸۰ هزار تن ستودنی است.

وی با اشاره به عملکرد سازمان عمران در سال ۹۸، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی جامع تولید، اجرای آسفالت، تعمیر و نگهداری معابر شهری در سال ۹۸، میزان آن نسبت به سال ۹۷، افزایش ۲۰۰ درصدی را نشان می‌دهد و هزینه تولید آسفالت با اتکا بر منابع و ظرفیت‌های داخلی سازمان عمران، تقلیل یافته است.

کد خبر 418430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.